اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن سینمای جوانان ایران در کاشان:

"شیخ علی" بهترین مستند جشنواره نردبان لقب گرفت

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان گفت: مستند «شیخ علی» اثر فیلم‌ساز کاشانی به عنوان بهترین فیلم جشنواره نردبان برگزیده شد.

"شیخ علی" بهترین مستند جشنواره نردبان لقب گرفت

رضا بهمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مستند «شیخ علی» ساخته سید مهدی موسوی از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان به عنوان بهترین فیلم مستند غیر حرفه‌ای جشنواره فیلم نردبان انتخاب شد.

وی افزود: این فیلم مستند 12 دقیقه‌ای که اولین تجربه این فیلم‌ساز کاشانی است از بین 285 فیلم مستند ارسالی به این جشنواره برگزیده شده است.

مسئول انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان یادآور شد: فیلم مستند شیخ علی علاوه بر کسب عنوان بهترین فیلم مستند، موفق شد جایزه نقدی این جشنواره را نیز دریافت کند.

بهمنی با اشاره به اینکه جشنواره نردبان توسط شبکه مستند سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد خاطرنشان کرد: در این جشنواره برای اولین بار علاقه‌مندان به مستندسازی به ویژه مستندسازان تازه‌کار و نیمه حرفه‌ای توانستند آثار خود را با موضوع و ساختاری آزاد به عرصه قضاوت و نقد مردم و کارشناسان قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجمن سیمای جوانان ایران دفتر کاشان بیان کرد: این انجمن از ابتدای شروع فعالیت‌های خود تا کنون بیش از 28 دوره آموزشی از جمله عکاسی و فیلم برگزار کرده است که در هر دوره 15 تا 20 نفر آموزش دیده‌اند.

بهمنی، دوره‌های آموزش عکاسی انجام شده در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان را 70 دوره و تعداد آموزش‌دیدگان این دوره‌ها را 900 نفر اعلام کرد و افزود: در این مدت بیش از 450 عنوان فیلم هشت میلی‌متری توسط انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان تولید شده است.

وی گفت: این انجمن یکی از مراکز فعال کشور است که در سال 1366 تأسیس و تاکنون موفق به آموزش بیش از 3 هزار نفر از علاقه‌مندان به رشته‌های فیلم‌سازی و عکاسی شده است. 

انتهای پیام/2406/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول