اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

هنوز کمبودهای فضای سبز قم برطرف نشده است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با وجود بوستان‌هایی که بهسازی و احداث شده ولی هنوز کمبودهایی در حوزه فضای سبز قم مشاهده می‌شود.

هنوز کمبودهای فضای سبز قم برطرف نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حسین رضایی‌نسب بعد از ظهر امروز در مراسم جشن بزرگ کاشت نهال که همزمان با روز درختکاری در پارک جنگلی کوثر برگزار شد اظهار کرد: فضای سبز و کاشت نهال مقوله ارزشمند و مفیدی بوده که در احادیث و روایات فراوانی به این امر تأکید شده است.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گفت: این امام بزرگوار فرمود کشت کنید و درخت بکارید زیرا برترین کار برای انسان‌ها محسوب می‌شود.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: یک هزار و 600 هکتار مساحت فضای سبز کنونی در سطح شهر بوده که از این میزان بالغ بر هزار و 300 هکتار فضای سبز جنگلی و 300 هکتار فضای سبز شهری است.

وی عنوان داشت: اهتمام خوبی درباره احداث و بهسازی فضای شهری در سطح شهر صورت گرفته تا مأموریت‌های این بخش به طور مطلوب انجام شود.

رضایی‌نسب خاطرنشان کرد: با وجود بوستان‌هایی که بهسازی و احداث شده ولی هنوز کمبودهایی در حوزه فضای سبز مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به پارک کوثر گفت: با توجه به اهمیت فضای سبز احداث بوستان‌هایی در فضای شهر در دستور کار قرار گرفته که بوستان شهری کوثر از جمله فعالیت‌های این حوزه است که تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: بوستان زائر از دیگر فضاهای سبز در حال احداث بوده که دارای مساحتی بالغ بر 200 هکتار است که بهسازی و احیای این بوستان فضای سبز مناسبی برای زائران و مجاوران منطقه جمکران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مدیریت ریزگردها در سطح شهر گفت: احداث و احیای فضای سبز شهری یکی از فعالیت‌هایی محسوب می‌شود که در این زمینه مفید است و از ورود ریزگردها جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/78003/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول