اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب خبر داد

امضای 30 تفاهمنامه همکاری با سرمایه‌گذاران سرابی مقیم تهران

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب از امضای بیش از 30 تفاهمنامه در همایش معرفی توانمندی‌های سراب برای سرمایه‌گذاری ‌خبر داد و گفت: این تفاهمنامه‌ها در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و عمران شهری بوده است.

امضای 30 تفاهمنامه همکاری با سرمایه‌گذاران سرابی مقیم تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مسعود سعادتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران دستاوردهای همایش روز جمعه معرفی توانمندی‌های سراب برای سرمایه‌گذاری را که در تهران برگزار شد تشریح کرد و گفت: بیش از 90 درصد اهداف همایش محقق شد.

وی با بیان اینکه هدف از همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و شناساندن توانمندی‌های منطقه سراب به سرمایه‌گذاران سرابی مقیم تهران بود، اظهار کرد: در این نشست کاری استاندار، 9 مدیر کل، معاونان استاندار، نماینده سراب و جمعی از مدیران شهرستانی حضور داشتند.

فرماندار سراب تاکید کرد: از هیچ یک از مقامات کشوری برای همایش دعوت نشده بود و صرفا همایش با حضور مقامات استانی و سرمایه‌گذاران برگزار شد.

رئیس شورای اداری سراب با مثبت ارزیابی کردن این همایش تصریح کرد: بیش از 400 مدعو از 450 مدعو در این همایش شرکت کردند و فرم‌های نظرخواهی از آمادگی 200 نفر برای سرمایه‌گذاری در سراب حکایت دارد.

 سعادتی افزود: میهمانان همایش با معرفی خود مردم سراب از سوی ستاد سرمایه‌گذاری شهرستان دعوت شده بودند و تلاش می‌کنیم تا در همایش‌های بعدی تعداد بیشتری را دعوت کنیم. 

فرماندار سراب از امضای بیش از 30 تفاهمنامه در همایش خبر داد و بیان داشت: این تفاهمنامه‌ها در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و عمران شهری بوده است.

 فرماندار سراب در مورد مشوق‌های وعده داده شده به سرمایه‌گذاران گفت: مشوق‌ها موارد اعمال شده در قانون خواهد بود ولی بهترین مشوق ایجاد احساس و شوق سرمایه‌گذاری است که یکی از اهداف همایش نیز این موضوع بود.

 سعادتی در عین حال یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تا در همایش‌های بعدی از تجربه این همایش استفاده کرده و نقاط ضعف احتمالی را برطرف کنیم.

مقام ارشد اجرایی شهرستان خاطرنشان کرد: این همایش با حداقل هزینه ممکن بوده و دستاوردهای خوبی برای منطقه خواهد داشت.

انتهای پیام/60002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول