اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

دلهره داشتن نسبت به مسائل فرهنگی یک هشدار است

خبرگزاری فارس: معاون سازمان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که « من نسبت به مسائل فرهنگی سال‌ها است که دلهره دارم »، گفت: دلهره داشتن نسبت به مسائل فرهنگی و نسل جوان یک هشدار است.

دلهره داشتن نسبت به مسائل فرهنگی یک هشدار است

عبدالعزیز تقی‌زاده در حاشیه نشست ستاد سامان‌دهی امور جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با بیان این‌که سمت صحبت‌های مقام معظم رهبری به عنوان سکان‌دار کشتی بزرگ انقلاب اسلامی همواره جوانان بوده است، اظهار کرد: معظم‌له در بسیاری از فرمایشات خود جوانان را پیشرو در عرصه‌های مختلف تلقی کردند که کلام به حقی است.

معاون جوانان سازمان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این مطلب که حضرت آیت‌اله خامنه‌ای راجع به جوانان دیدگاه بسیار عمیق و زیبایی دارند، هر جمله از ایشان در خصوص جوانان را یک مکتب فکری دانست و گفت: جملات معظم‌له به عنوان امام و رهبر عصر حاضر انقلاب ما یک مکتب فکری است که اگر توجه شود اجر اخروی و دنیوی دارد.

وی محور فعالیت‌های ستاد سامان‌دهی امور جوانان را سخنان مقام معظم رهبری ذکر کرد و با تأکید بر این مطلب که ایشان راجع به تمام مسائل به ویژه مسائل جوانان علمی صحبت کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند، عنوان داشت: حضرت آقا فرمودند « من نسبت به مسائل فرهنگی سال‌ها است که دلهره دارم » و این دلهره داشتن نسبت به مسائل فرهنگی و نسل جوان یک هشدار است.

این مسئول اضافه کرد: امروز که روز مدیریت افراد توانمند و علمی است باید در مسیر راهنمایی جوانان و رهبری آنان، این موارد را مد نظر داشته باشیم.

تقی‌زاده با اشاره به حضور همیشه در صحنه جوانان ایران و با بیان این مطلب از امام راحل که فرمودند « مردم ما از مردم عصر رسول‌الله بهتر هستند »، حضور مردم در تمام عرصه‌ها را لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و تأکید کرد: در 22 بهمن، جوانان ما با نشان دادن، خود را ثابت کردند و هر جا که نگاه کنیم در زیر سایه تجربه و رهبری بزرگ‌ترها، جوانان بودند که کارهای فرهنگی، هنری و اجتماعی را انجام دادند.

وی تصریح کرد: ما به جوانان ولایی و با بصیرت کشور افتخار کرده و انتظار داریم که همه جوانان در مسیر ولایت گام بردارند.

مشاور فرهنگی مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این‌که امروز در رأس استان ما نیروهای جوان فعالیت دارند و مدیریت می‌کنند، این موضوع را ظرفیتی قابل توجه دانست و خاطرنشان کرد: ادغام سازمان ملی جوانان سابق و سازمان تربیت بدنی منجر به وزارت ورزش و جوانان و در استان‌ها هم اداره کل ورزش و جوانان شد.

این مسئول فرهنگی با بیان این مطلب که حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان دو وظیفه بر عهده دارد، وظیفه فرهنگی و امور جوانان را از جمله این وظایف نام برد و افزود: در مقوله امور فرهنگی بحث مدیریت فرهنگی اماکن ورزشی و دیگر اتفاقات مربوط است که ما تصمیم داریم در ادامه بازی‌های مختلف ورزشی از حضور 15 روحانی در ورزشگاه استفاده کنیم.

تقی‌زاده ایده و راهنمایی‌ها را اثرگذار دانست و متذکر شد: در حوزه جوانان برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده که اگر کمک و همیاری مسئولان نباشد به نتیجه نخواهد رسید.

انتهای پیام/82002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول