اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برخورد با مدیرانی که نسبت به جلسات تخصصی بی‌تفاوت هستند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استقرار 45 گشت را‌هداری در راه‌‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مدیرانی که نسبت به جلسات تخصصی بی‌تفاوت هستند برخورد می‌شود.

برخورد با مدیرانی که نسبت به جلسات تخصصی بی‌تفاوت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز مقرر شده بود جلسه کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید کهگیلویه و بویراحمد با حضور تمام اعضا در سالن شماره دو استانداری این استان برگزار شود ولی به دلیل عدم حضور برخی از اعضای جلسه به روز پنج‌شنبه 17 اسفند ماه موکول شد.

غلامعلی رضوانی در حاشیه این جلسه غیر رسمی به نحوه برخورد استاندار با برخی مدیران اشاره کرد و گفت: اگر مدیری نسبت به وظایف و برنامه‌های خود بی‌توجهی کند و به وظایف خود به خوبی عمل نکند استاندار باید با چنین افرادی طبق قانون برخورد کند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عدم حضور اعضای انجمن کتابخانه‌ها را نوعی بی‌احترامی و عدم توجه به وظایف عنوان کرد و گفت: برخی مدیران و مسئولان استانی نماینده‌ای به جلسات می‌فرستند که از موضوع جلسه بی‌اطلاع بوده و به نوعی هیچ آگاهی در این خصوص ندارند.

رضوانی حضور اعضا در تمامی جلسات استانی و شهرستانی را مهم خواند و گفت: به دلیل عدم حضور اعضای انجمن کتابخانه‌ها به روز پنج شنبه 17 اسفند موکول و تذکرات لازم به اعضای غایب در جلسه داده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شامل معاون برنامه‌ریزی استاندار، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد، مدیرکل آموزش و پرورش، فرمانده سپاه فتح استان، رئیس شورای اسلامی استان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل امور ورزش و جوانان، شهردار یاسوج، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، معاون اجتماعی ناجا، رئیس جهاد دانشگاهی، مدیرکل دفتر شهری استانداری، رئیس دانشگاه یاسوج، مدیرکل صدا و سیما، مدیر کانون پرورش فکری کودکان، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، دبیر کانون فرهنگی و هنری مساجد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل امور بانوان استانداری هستند.

گفتنی است تنها مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیر کل دفتر امور شهری استانداری، مدیرکل امور ورزش و جوانان استان، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی، مدیر فرهنگی شهرداری (به عنوان مدعو) و نماینده آموزش و پرورش در این جلسه حاضر بودند.

انتهای پیام/82011/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول