اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‎های نابینایان و کم‎بینایان خراسان‎رضوی خبر داد

راهیابی تیم گلبال مؤسسه مالی و اعتباری میزان به سوپر لیگ کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‎های نابینایان و کم‎بینایان خراسان‎رضوی از راهیابی تیم مؤسسه مالی و اعتباری میزان به سوپر لیگ کشور خبر داد.

راهیابی تیم گلبال مؤسسه مالی و اعتباری میزان به سوپر لیگ کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود باقرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این رقابت‎ها با حضور هشت تیم در شهر سیرجان برگزار شد که تیم میزان پس از غلبه بر سیستان و بلوچستان در سکوی نخست قرار گرفت و به لیگ برتر صعود کرد.

وی افزود: تیم گلبال خراسان‎رضوی پس از کسب چهار امتیاز در مسابقات دور رفت لیگ دسته یک گلبال کشور به مقام سومی رسید اما در مسابقات دور برگشت توانست با همت بچه‎های تیم و حمایت‌های خوبی که از جانب مسولان موسسه میزان انجام پذیرفت با کسب 9 امتیاز در گروه خودش اول شود.

باقرزاده عنوان کرد: تیم گلبال خراسان‎رضوی در نیمه نهایی با نتیجه 12 بر چهار از سد تیم اصفهانی گذشت و در مسابقه نهایی نیز نابینایان استان با تکیه بر ایمان و نگاه ویژه علی‌ابن‌موسی‌الرضا به این تیم توانستند تیم گلبال مناطق آزاد چابهار را با نتیجه هفت بر شش و با گل وقت طلائی شکست داده و با قهرمانی به خانه بازگردند.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‎بینایان خراسان‎رضوی اظهار کرد: تیم گلبال خراسان‎رضوی به رغم شایستگی‎های که دارد، سال‌های گذشته به دلیل نبود اسپانسر و مشکلات عدیده مالی موفق به کسب مقام در خور شأن ورزش استان نمی‎شد اما این تیم امسال با حمایت موسسه میزان خراسان با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول گلبال کشور به خانه باز می‎گردد.

وی از رسانه‎ها نیز خواست تمامی ورزش‌ها را مورد توجه قرار دهند تا ضمن رعایت عدالت خبری، امکان شکوفایی همه رشته‎های ورزشی فراهم شود.

در ادامه مجتبی خضری، مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری میزان نیز گفت: ورزش بیش از هر ابزار دیگری می‎تواند روحیه نشاط را در جامعه تقویت و از بروز ناهنجاری‏های اجتماعی جلوگیری کند.

وی افزود: موسسه میزان با درک این مهم که جامعه نیازمند توجه جدی به زیرساخت‌های اجتماعی است، وارد ورزش شده است که امیدواریم در این عرصه منشاء اثر مثبت باشیم.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری میزان اظهار داشت: ورود باشگاه میزان به ورزش کشور با هدف ارائه الگویی تازه در برداشت حرفه‎‎ای در این رشته است؛ ما بر آنیم تا ثابت کنیم پول وسیله اصلی اصلاح رفتارهای نادرست و معضلات اجتماعی نیست، بلکه سرمایه‎گذاری به هنگام و مدیریت آن می‎تواند ایفاگر نقش مثبت در این رابطه باشد.

انتهای پیام/70005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول