اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری رقابت‌های نابینایان کشور

مسابقات گلبال در سیرجان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسابقات گلبال نابینایان از سری رقابت‌های نابینایان کشور در سالن ورزشی هلال‌احمر سیرجان ‌آغاز شد.

مسابقات گلبال در سیرجان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، طی مراسمی بعد ‌از‌ ظهر امروز در سالن ورزشی هلال‌احمر، مسابقات گلبال نابینایان کشور با رژه تیم‌های شرکت کننده آغاز شد.

دبیر انجمن گلبال فدراسیون نابینایان کشور و مسئول‌ فنی این مسابقات اظهار کرد: دور برگشت نهمین دور از مسابقات باشگاه‌های دسته اول گلبال کشور با هدف انتخاب تیم‌های سوپر لیگ‌، دسته اول و دوم طی مدت دو روز در سیرجان برگزار می‌شود.

ابراهیم کربلایی اضافه کرد: دور اول این مسابقات در آبان‌ماه در چابهار با شرکت هشت تیم برگزار شد و در این مسابقات نیز هشت تیم از استان‌های کرمان‌، اصفهان، سیستان و بلوچستان، همدان‌، خراسان رضوی‌، قزوین‌، مازندران و کرمانشاه در قالب تیم‌های شش نفره به رقابت می‌پر‌دازند. 

کربلایی افزود‌: ایران در ردیف پنج کشور برتر جهانی در رقا‌بت‌های گلبال از بین 160 کشور جهان در این ورزش و مسابقات‌ است و در حال حاضر 150 تیم رسمی گلبال در قالب پیشکسوتان‌، جانبازان، باشگاه‌ها، جوانان، نوجوانان و امیدها به صورت قهرمانی و باشگاهی قرار دارند.

رضا عباسی مدیر‌کل بهزیستی استان کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: 100 گلبالیست در استان کرمان زیر‌پوشش هستند که در گلبال و هشت رشته ورزشی دیگر از جمله شنا، شطرنج، پاور‌لیفتینگ، دوچرخه‌سواری دو نفره، فوتبال پنج نفره‌، جودو، دو و میدانی و ورزش‌های همگانی فعال هستند و از استان‌های برتر کشور در رشته‌های ورزشی معلولان به ویژه گلبال است.

انتهای پیام/80015/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول