اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان خراسان‌رضوی:

اعزام تیم فوتبال کم‌بینایان و نابینایان خراسان‌رضوی به رقابت‌های کشوری

خبرگزاری فارس:دبیر هیئت ورزش‌های کم بینایان و نابینایان خراسان‌رضوی از آغاز رقابت‌های شنای قهرمانی بانوان و آقایان و اعزام تیم‌های شطرنج، فوتبال و گلبال استان به رقابت‌های کشوری خبر داد.

اعزام تیم فوتبال کم‌بینایان و نابینایان خراسان‌رضوی به رقابت‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمید کریم‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقابت‌های شنای قهرمانی بانوان و آقایان و اعزام تیم‌های شطرنج، فوتبال و گلبال استان به رقابت‌های کشوری آغاز می‌شود.

دبیر هیئت ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان خراسان‌رضوی افزود: رقابت‌های شنای قهرمانی کم‌بینایان و نابینایان استان از صبح امروز با حضور 30 بانوی شناگر خراسانی در استخر شنای مجموعه ورزشی 15 خرداد مشهد آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: این رقابت‌ها در بخش آقایان نیز با حضور 30 ورزشکار از بعد از ظهر امروز در همین مجموعه ورزشی برگزار می‌شود.

کریم‌زاده با اشاره به اعزام تیم هفت نفره شطرنج کم‌بینایان و نابینایان خراسان‌رضوی از 11 تا 15 اسفندماه به رقابت‌های شطرنج قهرمانی کشور در بابلسر گفت: تیم فوتبال پنج نفره نابینایان خراسان‌رضوی نیز به رقابت‌های قهرمانی کشور که در همین مدت در بابلسر برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

دبیر هیئت ورزش‌های کم بینایان و نابینایان خراسان‌رضوی از برگزاری دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک گلبال کشور از روز هشتم تا 11 اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: تیم گلبال میزان مشهد نماینده استان در لیگ دسته یک کشور که تا پایان دور رفت در رده سوم قرار دارد به این رقابت‌ها در شهر سیرجان استان کرمان، اعزام می‌شود.

انتهای پیام/70003/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول