اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد

تجهیز 160 کلاس درس در آبپخش برای اسکان مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش از آماده‌سازی و تجهیز 160 کلاس درس در آبپخش برای اسکان مهمانان نوروزی خبر داد.

تجهیز 160 کلاس درس در آبپخش برای اسکان مهمانان نوروزی

مصطفی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: آبپخش از شهرهای بزرگ و مهم و استراتژیک استان و حتی کشور است و در اقتصاد و کشاورزی نقش مهمی دارد.

وی افزود: ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مردم و جلب رضایت این عزیزان از اولویت‌های مسئولان منطقه است و برای این مهم نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: ستاد تسهیلات سفر نوروزی در آبپخش تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی داشته‌ایم و انتظار داریم شاهد افزایش میزان ماندگاری مهمانان و گردشگران باشیم.

رضایی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری آبپخش تاکید کرد و یادآور شد: برای استقبال از نوروز و به منظور تسهیل شرایط مهمانان نوروزی، برنامه‌ریزی خوبی انجام گرفته و در توسعه زیرساخت‌های گردشگری اهتمام جدی داریم.

وی از آماده‌سازی و تجهیز 160 کلاس درس در آبپخش بر اساس اسکان مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: برای اسکان مهمانان نوروزی تعداد 160 کلاس درس در بخش آبپخش برای مهمانان نوروزی تجهیز و آماده‌سازی شده است.

رئیس شورای اسلامی آبپخش تصریح کرد: پیگیری مطالبات مردمی و رفع مشکلات مردم در دستور کار این شورا قرار دارد که با تلاش انجام شده در این راستا موفقیت خوبی داشته‌ایم.

رضایی با اشاره به مشکلات اراضی مسکونی این شهر اذعان داشت: در راستای رفع مشکلات مربوط به زمین‌های شهری آبپخش پیگیری بسیار زیادی با ادارات و نهادهای اجرایی داشته‌ایم و قول مساعدی برای رفع این مشکل گرفته‌ایم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش از سنددار شدن اراضی مسکونی آبپخش خبر داد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تلاش خوبی برای این امر انجام داده و به نتایج خوبی در این مسیر رسیده‌ایم.

وی بیان داشت: در حال حاضر شاهد ثبت‌نام از شهروندان آبپخشی متقاضی دریافت سند ثبتی هستیم و از شهروندان می‌خواهیم نهایت همکاری را با بنیاد مسکن و شورای اسلامی برای تسریع در انجام امور داشته باشند.

رضایی اظهار داشت: از مسئولان و مدیران اجرایی استان انتظار داریم از آبپخش بازدید کنند و نسبت به آشنایی با مشکلات و رفع آنها اقدام کنند.

وی افزود: مردم در تمام عرصه‌ها در خدمت نظام بوده‌اند و باید بهترین خدمات ممکن به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/2451/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول