اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی ارومیه:

سرعت‌گیرهای پلاستیکی ارومیه باید اصلاح شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی ارومیه گفت: سرعت‌گیرهای پلاستیکی ارومیه باید جمع‌آوری یا اصلاح شوند تا تردد برای مردم با سهولت انجام گیرد.

سرعت‌گیرهای پلاستیکی ارومیه باید اصلاح شوند

صادق حبیب‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: گاه دیده می‌شود که سرعت‌گیرهای پلاستیکی معیوب بوده و رانندگان را دچار مشکل می‌کند بنابراین لازم است درراستای رفع این نواقص و اشکال‌ها گام برداشته شده و در صورت امکان از سرعت‌گیرهای پلاستیکی استفاده نشود.

وی بر لزوم رنگ‌آمیزی کردن سرعت‌گیرهای آسفالتی تاکید کرد و افزود: ساکنان یک شهر و مردم بومی از وجود سرعت‌گیر در نقاط مختلف شهر آگاه هستند و نکات مورد نیاز را هنگام رسیدن به سرعت‌گیرها رعایت می‌کنند ولی مسافرانی که از سایر مناطق استان یا کشور به شهری سفر می‌کنند از وجود آنها بی‌اطلاع بوده و به همین دلیل امکان وقوع حادثه بدیهی است پس لازم است به رنگ‌آمیزی آنها اهتمام شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی ارومیه خط‌کشی محورهای مواصلاتی را در کاهش میزان وقوع تصادفات موثر دانست و افزود: لازم است در این راستا اقدامات لازم صورت بگیرد چرا که نه‌تنها به زیبا و چشم‌نواز بودن جاده‌ها می‌افزاید بلکه در قانونمند رانندگی کردن افراد نیز تاثیر دارد پس اقدام کردن در این راستا به ویژه به دلیل در پیش بودن تعطیلات نوروزی نباید فراموش شود.

وی بر لزوم شستشوی تابلوی علائم راهنما و اخباری که در جاده‌ها نصب شده‌اند تاکید کرد و افزود: این نکات شاید در ظاهر ساده و کم‌اهمیت به نظر برسند ولی چنانچه مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شوند در امنیت جاده و کاهش وقوع حوادث به میزان قابل توجهی تاثیر می‌گذارد.

حبیب‌زاده با اشاره به اینکه ورودی و خروجی شهر باید از چشم‌انداز دلنشینی برخوردار شود، خاطرنشان کرد: گاه دیده می‌شود عده‌ای نخاله‌های ساختمانی و .. را در گذرگاه‌های خارج از شهر تخلیه می‌کنند بنابراین باید علاوه بر اینکه برای ریشه‌کن شدن این رفتار باید تلاش شود لازم است پاکسازی جاده‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد تا مسافران هنگام ورود به ارومیه با فضای دلنشین و چشم‌انداز مناسبی روبه‌رو شوند.

انتهای پیام/ 61002/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول