اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت‌حیدریه خبر داد

احداث کتابخانه مجهز در شهرک ولیعصر تربت‌حیدریه

خبرگزاری فارس:رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت‌حیدریه گفت: کتابخانه مجهزی در شهرک ولیعصر تربت‌حیدریه با همکاری آستان قدس رضوی احداث می‌شود.

احداث کتابخانه مجهز در شهرک ولیعصر تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، احمد وطن‌دوست ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با واگذاری زمینی در پارک مینوی شهرک ولیعصر(عج) توسط شورای شهر و شهرداری تربت‌حیدریه، کتابخانه مجهزی با مشارکت آستان قدس رضوی برای بهره‌برداری ساکنان منطقه و جامعه دانشجویی فراهم می‌شود.

وی در ارتباط با  نقش کمیسیون فرهنگی گفت: شورای شهر یک نهاد نظارتی است که براساس قانون باید توسعه همه جانبه شهر در تمام ابعاد عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی را مد نظر قرار دهد.

وطن‌دوست یادآور شد: در حال حاضر مجموعه مدیریت شهری دید مثبتی نسبت به مسائل فرهنگی دارند و در این راستا بودجه‌هایی که باید صرف امور فرهنگی، اجتماعی شود در سرفصل‌های مربوطه هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء نام و جایگاه تربت‌حیدریه در قالب برنامه‌های متنوع جزء اولویت‌های اصلی شورای شهر این شهرستان است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت‌حیدریه با اشاره به موفقیت‌های شهرستان گفت: در امسال تیم ورزشی تحت حمایت شهرداری موفق به کسب مقام سومی در رشته کاراته درسطح آسیا شد.

وی افزود: همچنین تیم رباتیک شهرداری در سطح کشور رتبه سوم را در امسال کسب کرده و این اقدامات تنها بخشی از حمایت‌های شورای شهر از نخبگان بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی تربت‌حیدریه در ارتباط با حمایت از افتخار آفرینان اظهار کرد: تسهیلات ویژه‌ای برای افتخار آفرینان تربت‌حیدریه در عرصه‌های ورزشی با نظر مساعد شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد:در شورای شهر تربت‌حیدریه مصوب شده تا به افتخار آفرینان عرصه ورزشی پروانه ساختمانی رایگان تا سقف معین داده شود.

انتهای پیام/70005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول