اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل تأکید کرد

طرح ملی فرشتگان رحمت یاری‌گر محرومان در آستانه سال نو

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل هدف از اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت را دستگیری از نیازمندان جامعه در آستانه سال نو و امکان نو نوار شدن فرزندان این خانواده‌ها اعلام کرد.

طرح ملی فرشتگان رحمت یاری‌گر محرومان در آستانه سال نو

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی عصر امروز در نشست با مجریان و عوامل اجرای طرح فرشتگان رحمت در اردبیل اظهار داشت: این طرح که تا آخر اسفندماه اجرا می‌شود در آستانه عید نوروز و با هدف دستگیری از نیازمندان با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی انجام می‌شود که ما در قالب بسته‌های نوروزی سعی می‌کنیم این کمک‌ها را تقدیم خانواده‌های نیازمند کنیم تا آنها بتوانند در آستانه عید نوروز فرزندانشان را نو نوار کرده و شاد و مسرور در مناسبت پیش‌رو حاضر باشند.

وی، یکی از اولویت‌های این حمایت را خانواده‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست و حمایت جدی از آنها در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی توصیف کرد و ادامه داد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت اندیشه خیرخواهانه و نیکوپسند نیاز داریم تا بتوانیم دستگیر فقرا و مستمندانی باشیم که شاید برای نان شب خود نیز محتاج باشند.

غیبی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر در راستای اهداف خیرخواهانه و عام‌المنفعه خود این طرح را در مسیر دستگیری از نیازمندان اجرا می‌کند تا بتوانیم هرچه سریع‌تر به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم.

این مسئول تصریح کرد: طرح ملی فرشتگان رحمت بیشتر با هدف جلب مشارکت خیران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر برای تأمین نیازمندی‌های خانواده‌های محروم و بی‌سرپرست و بدسرپرست در سال جدید اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: هر ساله در آستانه عید نوروز به همت خیران و نیکوکاران داوطلب کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده و در قالب بسته‌های نوروزی در بین محرومان جامعه توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل یکی از سیاست‌ها و رویکردهای جمعیت هلال‌احمر را توانمندسازی خانواده‌های کم‌توان مالی و نیازمند به رفع مشکلات اعلام کرد و ادامه داد: ما در این امر خداپسندانه حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان هستیم.

غیبی یادآور شد: با ساماندهی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و بسته‌بندی و توزیع این اقلام و برپایی چادرهای دریافت کمک‌های مردمی گامی در جهت ارائه خدمات اجتماعی و دستگیری از نیازمندان انجام می‌شود.

رئیس کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی گفت: همشهریان می‌توانند؛ کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را اعم از البسه، مواد بهداشتی و مواد غذایی تازه برای کمک به نیازمندان به جمعیت هلال‌احمر استان و شهرستان‌ها تحویل دهند.

وی در پایان متذکر شد: در پایان مهلت داده شده جمع‌آوری این اقلام بسته‌بندی شده انجام می‌شود و در اختیار اقشار آسیب‌پذیر جامعه همچون زنان قرار می‌گیرد تا بتوانند از این فرصت استفاده کرده و در آستانه عید برخی از مشکلاتشان را برطرف کنند.

انتهای پیام/62006/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول