اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل جبهه پایداری:

آغاز «طرح ملی خوش حجابی» از قم کاری ارزشمند است

خبرگزاری فارس: دبیر کل جبهه پایداری با اشاره به اجرای «طرح ملی خوش حجابی» گفت: اجرای این طرح ملی از قم که ام القرای جهان اسلام است کاری بسیار ارزشمند و ستودنی است.

آغاز «طرح ملی خوش حجابی» از قم کاری ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در همایش طرح ملی خوش حجابی که به همت موسسه حجاب ریحانة النبی در تالار همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار (ص) برگزار شد اظهار کرد: این مرکز از بدو تاسیس اقدامات خدا پسندانه‌ای انجام داده است تا تهاجم فرهنگی و بدحجابی را در جامعه ریشه‌کن کند.

وی افزود: بحث حجاب برای دختران و زنان مسلمان یک مسئله جدی است و نباید از آن غافل شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برخی افراد به دلیل اینکه حجاب خود را مقابل چشم‌های ناپاک حفظ کنند از جان خود گذشتند ولی از حجاب خود دست بر نداشتند.

وی با بیان خاطره‌ای از یک دختر غیر مسلمان که در آمریکا به دین اسلام روی آورد تصریح کرد: این دختر که دارای اصالت فرانسوی بود پس از اینکه حجاب را به عنوان پوشش برتر برگزید مسلمان شد.

دبیر کل جبهه پایداری ادامه داد: این دختر تازه مسلمان به دلیل استفاده از حجاب فشار فراوانی را تا حد مرگ تحمل کرد ولی حاضر نشد از پوشش خود دست بکشد.

 

آقاتهرانی طرح ملی خوش حجابی را برای حفظ حجاب و عفاف دختران از دوران دبستان بسیار مفید دانست و عنوان کرد: اجرای این طرح ملی از قم که شهر ام القرای جهان اسلام است کار بسیار ارزشمندی است.

وی از طلاب و مسئولان خواست تا از موسسه ریحانة النبی حمایت کنند و آن را در رسیدن به اهداف والایی که برای جامعه طراحی کرده یاری کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای حمایت از این موسسه دیدار با برخی از وزیران و تبیین اهداف این موسسه توسط مسئول موسسه ریحانة النبی در صحن مجلس فراهم شده است.

انتهای پیام/78005/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول