اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس خبر داد

بررسی جامع طرح حمایت از تولید ملی در کمیسیون صنایع مجلس

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون بررسی طرح حمایت از تولید ملی را به صورت جامع و کامل در دستور کار خود دارند.

بررسی جامع طرح حمایت از تولید ملی در کمیسیون صنایع مجلس

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی سال 91 را به نام حمایت از تولید ملی مزین فرمودند و حرکت در این مسیر تکلیفی است که بر عهده قوای مختلف کشور قرار دارد.

وی تصریح کرد: رخدادهای چند ماه اخیر و تشدید تحریم‌های خصمانه غربی‌ها علیه ملت ایران ثابت کرد که اگر در حوزه تولیدات ملی برنامه‌ریزی جدی نداشته و از کالاهای ساخت داخل حمایت نکنیم، دشمنان ما به راحتی اهداف شوم خود را علیه جمهوری اسلامی ایران به ثمر می‌رسانند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین راستا نمایندگان مجلس طرحی را تحت عنوان حمایت از تولید ملی تهیه کردند که بررسی این طرح در کمیسیون‌های مختلف مجلس از جمله کمیسیون صنایع به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

اکبریان تاکید کرد: نمایندگان مجلس مصمم هستند که در کمترین زمان این طرح را بررسی و تصویب کرده و امیدواریم این طرح گام موثری در حمایت از تولید ملی باشد.

حمایت از تولید ملی باید دائمی باشد

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی اینکه آیا مجلسیان برای طراحی و تصویب طرحی در حمایت از تولید ملی تاخیر نداشتند؟ گفت: تصویب یک قانون کار پیچیده‌ای است و باید با دقت خاص و بهره‌مندی از نظرات کارشناسان صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تصویب قانونی جامع و کامل با تاخیر چند ماهه به مراتب بهتر از قانونی است که اشکالات زیاد دارد.

اکبریان متذکر شد: از سوی دیگر حمایت از تولید ملی محدود به یک سال نیست و این مهم باید به صورت مداوم در دستور کار مسئولان باشد، لذا تصویب قانونی کامل در این زمینه تاثیر بسیار مهمی در حمایت از تولید داخلی طی سال‌های آینده خواهد داشت.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که این طرح با فوریت در صحن علنی مجلس مطرح و پس از تصویب نهایی به درستی از سوی دستگاه‌های اجرایی عملیاتی شود.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول