اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری

طرح حمایت از تولید ملی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اجرای طرح حمایت از تولید ملی از اول سال 92 خبر داد.

طرح حمایت از تولید ملی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، رضا رحمانی با بیان اینکه بررسی طرح حمایت از تولید ملی هفته جاری در کمیسیون‌های مربوطه به اتمام می‌رسد، گفت: در صورتی که این طرح با اولویت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد و در شورای نگهبان نیز تایید شود از ابتدای سال آینده اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح حمایت از تولید ملی در دست بررسی است، تصریح کرد: بررسی طرح مذکور هفته جاری هم توسط کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و هم توسط کمیسیون صنایع و معادن مجلس به اتمام می‌رسد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی درباره زمان بررسی طرح حمایت از تولید ملی در صحن علنی مجلس تصریح کرد: باید درخواست خود را بر اساس آیین نامه ارائه دهیم تا این طرح با اولویت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

وی ادامه داد: در صورتی که طرح حمایت از تولید ملی با اولویت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد و در شورای نگهبان نیز تایید شود طرح حمایت از تولید ملی از ابتدای سال آینده 92 اجرایی شود.

رحمانی با بیان مهم‌ترین ویژگی طرح حمایت از تولید ملی گفت: ما در کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جهت رفع موانع قوانین مربوط به تولید و ارائه تسهیلات برای واحدهای تولیدی تلاش کردیم تا از شرایط دشوار فعلی واحدهای تولیدی عبور کنیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: بخشی از حمایت‌هایی که در قالب طرح حمایت از تولید ملی از واحدهای تولیدی می‌شود تسهیلات مالی خواهد بود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان درباره میزان این تسهیلات خاطرنشان کرد: در این خصوص احکام مختلفی در حوزه‌های صنایع دانش بنیان، صادرات، حفظ تولید موجود، حفظ اشتغال موجود، ایجاد اشتغال جدید و آیتم‌های دیگر وجود دارد که متناسب با این احکام تسهیلات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول