اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج خراسان‌رضوی خبر داد

رقابت 175 شطرنج‌باز در دور هفتم شطرنج بین‌المللی فردوسی

خبرگزاری فارس:رئیس هیئت شطرنج خراسان‌رضوی گفت: 175 شطرنج‌باز در دور هفتم شطرنج بین‌المللی فردوسی در مشهد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رقابت 175 شطرنج‌باز در دور هفتم شطرنج بین‌المللی فردوسی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا وجدانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رقابت‌های شطرنج بین‌المللی فردوسی با حضور 175 شرکت‌کننده از دوم اسفندماه در تالار ضیافت هتل ثامن مشهد آغاز شد و تاکنون شش مرحله از آن را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: 93 شطرنج‌باز دارای درجه بین‌المللی، چهار نفر استاد بزرگ، 9 نفر استاد بین‌المللی و شش نفر استاد فیده از کشورهای ارمنستان، لیتوانی، گرجستان، عراق و 30 استان کشور در این مسابقات که تا 10 اسفندماه ادامه دارد به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت شطرنج خراسان‌رضوی با بیان اینکه دور هفتم این مسابقات از ساعت 17 امروز آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: از افراد شاخص این دوره از رقابت‌ها می‌توان به احسان قائم مقامی، مرتضی محبوب، پوریا دریلی، ملی‌پوشان و استاد بزرگان شطرنج کشور و «ویرجینیوس گراب لیاس کاس» ملی‌پوش لیتوانیایی و مربی تیم ملی کشور اشاره کرد.

انتهای پیام/70002/ذ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول