اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج همدان خبر داد

برترین‌های مسابقات شطرنج همدان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج همدان گفت: به منظور ایجاد انگیزه و رقابت بیشتر بین جوانان و علاقه‌مندان به رشته شطرنج هر ماه و به مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری مسابقات شطرنج می‌کنیم.

برترین‌های مسابقات شطرنج همدان معرفی شدند

مژده شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و طبق تقویم ورزشی هیئت استان، یک دوره مسابقه شطرنج سریع در ایام میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) در خانه شطرنج همدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها 27 شطرنج‌باز در دو بخش آقایان و بانوان و همچنین در دو رده سنی آزاد و زیر 14 سال، در هفت دور به روش سوئیسی برگزار شد که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

رئیس هیئت شطرنج همدان ادامه داد: در رده سنی آزاد حمیدرضا صداقت‌خواه، امیرعلی دلاوری و یاشار موحدی هر سه باکسب 5.5 امتیاز و با توجه به پوئن‌شکنی به عناوین اول تا سوم دست یافتند، واحد شفیعی با پنج امتیاز چهارم شد و مهران حاجیلو باکسب 4.5 امتیاز در جایگاه پنج این رده سنی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در رده سنی زیر 14 سال پگاه طهماسبی موفق شد با کسب 4.5 امتیاز، عنوان قهرمانی را از آن خود کند و ساسان علی بابایی با کسب چهار امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

به گفته شکری، افسانه قبولی به عنوان سرداور و هادی حیدریان از داوران درجه یک استان، نظارت این مسابقات را بر عهده داشتند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گرایش و علاقه‌مندی بین جوانان و نوجوانان در سطح استان از رشته شطرنج، سال آینده برنامه‌های زیادی برای انجام و برگزاری مسابقات هفتگی در دستور کار هیئت داریم که امیدواریم در صورت فراهم آمدن بودجه لازم و جذب اسپانسر بتوانیم به برترین‌های مسابقات مختلف جوایزی اهدا کنیم.

رئیس هیئت شطرنج همدان در پایان یادآور شد: با توجه به حضور دو تیم در بخش آقایان و بانوان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور، استقبال از رشته شطرنج در رده‌های پایه نسبت به گذشته بیشتر شده که امیدواریم با ساماندهی و جذب این عزیزان در رشته شطرنج در آینده نزدیک خبرهای خوبی از شطرنج همدان داشته باشیم.

انتهای پیام/89020/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول