اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا در ساری

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا در ساری برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمد سعادتمند بعداز ظهر امروز در نشست صمیمی با ادارات و روسای هیئت‌ها و نواب رئیسان ورزشی استان گفت: برای ترویج و گسترش ورزش به خانواده‌ها سال 92 را ورزش همگانی برای همه نامگذاری می‌کنم.

وی از برگزاری تورنمنت بین‌المللی پینگ‌پنگ در رده سنی امید با حضور ستارگان جهان در استان خبر داد و افزود: مسابقه پینگ‌پنگ با حضور 16 ورزشکار برتر دنیا که از رنکینگ خوبی برخوردار هستند به میزبانی ساری در سالن ورزشی سید رسول حسینی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: در حال حاضر چهار ملی‌پوش از مازندران به نام‌های نوشاد، نیما عالمیان و پوریا، محجوبه عمرانی در اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ حضور دارند که به همین منظور خواستار میزبانی این رقابت‌ها از فدراسیون شدیم.

سعادتمند همچنین از میزبانی مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا با حضور 10 ورزشکار برتر آسیا در استان خبر داد و اظهار داشت: در این زمینه نیز مکاتباتی با داوری رئیس فدراسیون انجام شد.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام امامعلی حبیبی و عبدالله موحد خبر داد و اذعان داشت: این تورنمنت که بنا به دلایلی پس از یک سال برگزاری در دو سال گذشته برگزار نشد، دوباره با رایزنی‌های صورت گرفته برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به برگزاری مسابقه کشتی بین‌المللی شیرودی و تختی در استان افزود: این دو رخداد مهم و بین‌المللی به عنوان نخستین مسابقه و اتفاق ورزش مازندران در سال 92 خواهد بود.

سعادتمند در ادامه از برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا در ساری خبر داد و ابراز داشت: همچنین در صحبت‌هایی که با داورزنی رئیس فدارسیون والیبال داشتیم قرار شد مسابقه چهار جانبه والیبال در استان برگزار کنیم.

وی گفت: در این مسابقات تیم والیبال کاله مازندران به همراه یک تیم از بین تیم‌های پیکان یا سایپا و دو تیم خوب از اروپا با هم رقابت می‌کنند.

مدیرکل ورزش مازندران با اشاره به حضور قهرمانان ارزنده در رشته‌های مختلف در استان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت خوب در ورزش استان، مازندران به تنهایی به اندازه 15 استان کشور کارآیی و در افتخار آفرینی ورزش کشور سهم عمده‌ای دارد.

سعادتمند افزود: یکی از استا‌ن‌های ساحلی کشور هستیم که از داشتن استخر استاندارد محروم است که در صورت فراهم شدن امکانات قول قهرمانی در این رشته ورزشی نیز خواهم داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مازندران قطب ورزش کشور است که اگر مسئولان حمایت و نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشند، ورزشکاران مازندرانی همچون المپیک 2012 لندن شایستگی‌های خود را در رقابت‌های برون مرزی نشان خواهند داد.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول