اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری 208 ترمینال جنوب:

بلعیدن 500 گرم تریاک، قاچاقچی مواد مخدر را روانه زندان کرد

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 208 ترمینال جنوب گفت: بلعیدن 500 گرم تریاک، قاچاقچی مواد مخدر را روانه زندان کرد.

بلعیدن 500 گرم تریاک، قاچاقچی مواد مخدر را روانه زندان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، قاچاقچی مواد مخدر 500 گرم تریاک را در شهر کرمان بلعیده و پس از حضور در تهران ضمن دفع این مقدار مواد قصد فروش آن را داشت که توسط مأموران کلانتری 208 ترمینال جنوب دستگیر شد.

رئیس کلانتری 208 ترمینال جنوب اظهار داشت: مأموران کلانتری 208 ترمینال جنوب به دنبال دریافت گزارشی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی مدتی است در یکی از سرویس‌های بهداشتی حضور دارد، مأموران بلافاصله به محل اعزام و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

پس از اینکه مأموران در محل حضور یافتند؛ متصدی سرویس بهداشتی نزد مأموران مراجعه و به آنان گفت که بیش از یک ساعت است که مرد جوانی به داخل یکی از سرویس‌های بهداشتی رفته و تاکنون بیرون نیامده و هرقدر که درب دستشویی را می‌زنیم، می‌گوید باشد الان می‌آیم، اما تاکنون مراجعه نکرده است.

فرهاد شهمیرزادی افزود: به‌ دنبال اظهارات متصدی سرویس بهداشتی، مأموران ضمن معرفی خود با عنوان اینکه پلیس هستند از مرد جوان خواستند تا بیرون بیاید؛ دقایقی بعد جوانی 35 ساله با ظاهری آشفته از دستشویی خارج شد که بلافاصله مأموران وی را دستگیر و مورد بازرسی بدنی قرار دادند که در خلال بازرسی 500 گرم تریاک که با دقت آبندی شده و متهم آنرا بلعیده و پس از دفع در داخل کیسه پلاستیکی جمع کرده بود، کشف شد.

پس از کشف مواد، متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت که در تحقیقات پلیسی مشخص شد؛ متهم از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد افیونی به صورت بلع و انباری است که در ازای دریافت 200 هزار تومان 500 گرم تریاک را پس از اینکه با دقت آبندی کرده آن را در شهرستان کرمان انباری (در شکم جاسازی) و پس از رسیدن در تهران آن را در سرویس بهداشتی ترمینال از خود دفع کرده است.

کلانتر 208 ترمینال جنوب در پایان بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه جهت تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول