اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه:

والدین اختیار انتخاب حجاب را به فرزندان بدهند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه گفت: باید والدین اجازه دهند تا فرزندان آن‌ها با درک فلسفه حجاب خود به اختیار آن را انتخاب کنند تا همیشه از آن لذت برده و به آن افتخار کنند.

والدین اختیار انتخاب حجاب را به فرزندان بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد طهماسبی بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی حجاب و عفاف در مکتب‌الزهرا (س) این شهرستان حجاب زن را حفاظ وی دانست و اظهار داشت: از آنجا که زن یک شخصیت ارزشمند محسوب می‌شود، باید از محافظ که همان حجاب وی محسوب می‌شود، برخوردار باشد.

وی تمام وجود زن را جذبه دانست و افزود: در طبیعت هر چیز ارزشمند غیرقابل دسترس است، زن نیز به دلیل ارزش و قداستی که دارد و جذابیت فراوانی که در وجود وی نهفته است، باید پوشیده باشد و خود را از قرار دادن در دسترس نامحرمان حفظ کند.

طهماسبی حجاب و عفاف را نوعی ارزش قائل شدن برای زنان ذکر و تصریح کرد: چارلی چاپلین در نامه‌ای به دختر خود نوشته است «برهنگی بیماری عصر ما است، تن تو باید برای کسی باشد که روحش را برای تو عریان کرده است».

وی با تأکید بر اینکه حجاب محدودیت نیست، بلکه مصونیت است، ابراز داشت: با توجه به تفکر نادرستی که در برخی افراد وجود دارد، حجاب تنها ویژه زمان و مکان خاصی نیست، بلکه در همه جا و هر زمان رعایت حجاب و پوشش در مقابل نامحرمان واجب است.

طهماسبی با اشاره به اینکه تنها حجاب در دست‌ها تا مچ و صورت تا روییدگی مو نیاز نیست، عنوان کرد: حجاب سایر اندام واجب است، اما میزان پوشش آن بستگی به جنس، رنگ و دوخت لباس بانوان دارد که تا چه اندازه جلب توجه می‌کند.

این استاد دانشگاه و روان‌شناس چادر را حجاب برتر خواند و گفت: باید والدین اجازه دهند تا فرزندان آن‌ها با درک فلسفه حجاب خود به اختیار آن را انتخاب کنند تا همیشه از آن لذت برده و به آن افتخار کنند.

انتهای پیام/80001/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول