اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه لرستان:

161 بقعه متبرکه در سطح استان لرستان وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل اسبق اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: 161 بقعه متبرکه در سطح استان لرستان وجود دارد.

161 بقعه متبرکه در سطح استان لرستان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام مرتضی محمدیان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: 360 موقوفه در سطح استان لرستان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 39 بقعه متبرکه در سطح استان لرستان بازسازی و مرمت شده‌اند گفت: 36 بقعه متبرکه لرستان نیز به مراکز فرهنگی نیز تبدیل شده‌اند.

حجت‌ الاسلام محمدیان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات موجود در لرستان توزیع نامتوازن مساجد در سطح مناطق شهری و روستایی است، یادآور شد: 976 باب مسجد طی سه سال اخیر در سطح استان لرستان احداث شده که این تعداد مساجد استان را به بیش از دو هزار باب افزایش داده است.

مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: در برخی از روستاهای لرستان چند باب مسجد وجود دارد این در حالی است که برخی از روستاهای دیگر این استان نیز حتی یک مسجد ندارند.

محمدیان تصریح کرد: طی 10 ماهه امسال بیش از 50 وقف منفعتی در استان به ثبت رسیده که این میزان معادل عملکرد 30 سال گذشته این حوزه است.

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام مرتضی خاکباز به عنوان سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان معرفی و از زحمات حجت الاسلام محمدیان مدیر کل سابق این سازمان تقدیر شد.

انتهای پیام/2304/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول