اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه خبر داد

1600 بقعه متبرکه در کشور زیرپوشش طرح تربیت حافظان قرآن کریم

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: یک هزار و 600 امامزاده و بقعه متبرکه درکشور زیر پوشش طرح تربیت حافظان قرآن کریم قرارگرفت.

1600 بقعه متبرکه در کشور زیرپوشش طرح تربیت حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی اظهارداشت: در این مراکز در سه مقطع سنی هفت تا 11 سال ، 12 تا 18 سال و بالای 18 سال آموزش های قرآنی به علاقه‎مندان ارائه می‎شود.

وی درخصوص طرح تربیت حافظان گفت: طرح تربیت حافظان پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 تا 15 میلیون قرآن آموز در کل کشور آغازشده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امورخیریه کشور گفت:براساس بررسی‎های انجام شده، 47 هزار و 360 برنامه در محفل و مجلس قرآنی در امامزادگان کشور برگزار شده است.

وی بیان کرد: تفسیر، روخوانی، ترتیل و محفل انس با قرآن از جمله برنامه‎های فرهنگی قرآنی در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور بوده که با حضور قاریان برجسته بین‎المللی اجرا شده است.

انتهای پیام/70005/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول