اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شوشتر خبر داد

اهدای 6 هزار جلد کتاب توسط مردم شوشتر به کاروان پیک صبا

خبرگزاری فارس: رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شوشتر از اهدای 6 هزار جلد کتاب توسط مردم شوشتر به کاروان پیک صبا در این شهرستان خبر داد.

اهدای 6 هزار جلد کتاب توسط مردم شوشتر به کاروان پیک صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، هادی نظری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم ورود کاروان پیک صبا به شهرستان شوشتر اظهار کرد: این کاروان به دلیل اوج استقبال مردم پس از پایان برنامه زنده در صبح بخیر ایران راس ساعت 9:50 دقیقه نیز بار دیگر از طریق آنتن سراسری اوج حضور مردم شوشتر را به نمایش گذاشت و این اتفاق در کاروان پیک حضور بی‌نظیر است.

وی خاطر نشان کرد: مردم شهرستان شوشتر در استقبال بی‌نظیری که از کاروان پیک صبا کرده‌اند تا کنون شش هزار جلد کتاب مطالعه شده و یا تازه خریداری شده خود را برای حمایت از کتابخانه‌های عمومی مناطق محروم اهدا کرده‌اند که در نوع خود بی‌نظیر است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال آینده تعداد کتابخانه‌های عمومی شوشتر افزایش خواهد یافت، تاکید کرد: قرار است تعداد کتابخانه‌های عمومی شوشتر در سال‌جاری با رشد چهار باب همراه باشد.

وی با تاکید بر اینکه نهادهای دولتی در راه‌اندازی این تعداد کتابخانه تلاش زیادی کرده‌اند، افزود: از این چهار باب کتابخانه دو باب به صورت مشارکتی و دو باب نیز به صورت نهادی راه‌اندازی می‌شوند.

نظری با تاکید بر اینکه کتابخانه‌های مشارکتی در سطح شهر شوشتر راه‌اندازی می‌شوند، خاطر نشان کرد: قرار است مرکز پژوهش‌های آموزش و پرورش شوشتر و هلال احمر این شهرستان دو فضا برای راه‌اندازی کتابخانه عمومی در اختیار امور کتابخانه‌های عمومی قرار دهند.

وی تاکید کرد: در شهرهای شرافت و گوریه نیز قرار است با در اختیار قرار دادن فضا از سوی شهرداری و بخشداری در راستای راه‌اندازی کتابخانه گامی اساسی برداشته شود.

رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شوشتر افزود: قرار است در سطح شهرستان شوشتر به کتابخانه‌های تازه تاسیس در گام نخست سه هزار جلد کتاب اهدا شود.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول