اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد سوادکوه:

110 مقاله در همایش ملی قرآن داوری شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با اشاره به برگزاری همایش یک روزه قرآن و فرهنگ‌سازی از داوری 110 مقاله به این همایش خبر داد.

110 مقاله در همایش ملی قرآن داوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد احمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه صبح امروز در همایش ملی یک روزه قرآن و فرهنگ‌سازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با اشاره به این مطلب که نیاز انسان به قرآن مانند نیاز زمین خشکیده به آب است، گفت: معارف قرآن موجب ارتقاء و تعالی انسان و موجب رویش و طراوت معنوی قلوب می‌شود.

احمدی افزود: اجرایی‌کردن نتایج این همایش موجب نهادینه‌شدن آموزه‌های قرآنی در جامعه می‌شود.

در ادامه این مراسم، دبیر همایش ملی قرآن و فرهنگ‌سازی با اشاره به اینکه نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران، پژوهشکده قرآن و عترت، دانشگاه امام صادق (ع) تهران، بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه‌های مازندران، دانشگاه‌های آزاد اسلامی قائمشهر و بابل و مرکز شیرگاه به‌عنوان همکاران برگزاری همایش بوده‌اند، افزود: 110 مقاله به این همایش ارسال شد که 52 مقاله پس از داوری در این همایش پذیرفته شد.

دبیر همایش ملی قرآن و فرهنگ‌سازی افزود: از بین مقالات پذیرفته‌شده، 22 مقاله به‌ صورت سخنرانی و 33 مقاله به‌صورت پوستر ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: راهکار های ترویج انس با قرآن و تاثیر آن بر جامعه، رجعت از نگاه قرآن و تاثیر آن در فرهنگ مهدویت، قرآن و روش‌های اصلاح محیط از مفاسد اخلاقی و اجتماعی، امام خمینی (ره) تفسیر عرفانی و جهانی‌شدن فرهنگ قرآنی، راهبردها و راهکارهای رسانه‌ای انس با قرآن و شرایط جنگ نرم و روش‌های انس با قرآن کریم و تاثیر آن در جامعه از موضوع‌های بیان شده در این همایش ملی بوده است.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول