اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

راه‌های روستایی بیشترین آمار تلفات را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: بیشترین حوادث و تلفات جاده‌ای مربوط به تصادفات راه‌های روستایی است.

راه‌های روستایی بیشترین آمار تلفات را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، مجید اعتمادی پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی ارتقاء ایمنی راه‌های شرق استان در شهرستان ریگان اظهار داشت: بیشترین راه‌های روستایی شرق استان در ریگان وجود دارد.

وی افزود: شهرستان ریگان 180 کیلومتر راه روستایی آسفالته و 580 کیلومتر جاده‌های شنی دارد که تردد در این محورها زیاد است و بیشترین تردد توسط موتورسیکلت‌سواران در این محورها انجام می‌شود که به طبع آن حوادثی را در پی دارند.

معاون مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان هم در این نشست از اجرای طرح ایمنی موتورسواران شرق استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح به تمام موتورسواران شرق آموزش‌های لازم در زمینه ایمنی داده می‌شود.

میرحسینی بیان داشت: در این طرح برچسب‌هایی به موتورسیکلت‌ها نصب شده تا در شب از هرگونه حوادث در امان باشند و تعدادی بروشور به موتورسواران داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حوادث استان کرمان به موتورسیکلت‌سواران اختصاص دارد، عنوان کرد: برای ایمنی این افراد در استان این طرح ابتدا در رفسنجان و در مرحله دوم در شهرستان‌های شرق استان کرمان و ریگان در حال اجرا است.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان افزود: این طرح در شهرستان رفسنجان با موفقیت انجام شد و تا حدودی تصادفات را کاهش داد و امیدواریم با اجرای این طرح در ریگان از افزایش تصادفات جلوگیری شود.

به گزارش فارس، این کارگاه آموزشی به همت فرمانداری و اداره کل راه و شهرسازی و حمل و نقل و پایانه‌ها برگزار و آموزش‌های لازم به موتورسواران و وانت‌بارها در زمینه ایمنی سرنشینان موتور ارائه شد.

همچنین در این کارگاه آموزشی از راهداران و رانندگان نمونه شهرستان ریگان تجلیل به عمل آمد و در پایان اجرای نمادین طرح ایمنی موتورسواران انجام شد.

انتهای پیام/80014/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول