اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی:

مشکلی در توزیع اقلام مورد نیاز نوروز نداریم

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: در تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز مردم در نوروز با مشکلی مواجه نیستیم.

مشکلی در توزیع اقلام مورد نیاز نوروز نداریم

غلامرضا دیزج‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اقلام مورد نیاز مردم برای نوروز خریداری و با توجه به میزان تقاضا در بازار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در تهیه و توزیع این اقلام با مشکل خاصی مواجه نیستیم، تصریح کرد: اقلام مورد نیاز در حال حاضر در سردخانه‌های این استان ذخیره‌سازی شده‌اند.

دیزج‌نژاد با تاکید بر انجام کار کارشناسی در مورد تقاضای مردم برای خرید کالاها، افزود: برای این منظور در مرحله نخست باید نوع تقاضا و میزان تقاضای مردم مشخص شود.

وی با تاکید بر افزایش میزان بازرسی و نظارت از واحدها، اعلام کرد: در حال حاضر نظارت و بازرسی از بازار به صورت متناوب اجرایی می‌شود ولی با نزدیک شدن به نوروز احتمال تخلف برخی واحدها وجود دارد که برای جلوگیری از این امر نیاز است تا بازرس‌ها و ناظران حضور فعال‌تری در بازار داشته باشند.

دیزج‌نژاد تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز مردم را گام موثری در راستای تنظیم بازار عنوان کرد و گفت: تهیه و توزیع این اقلام می‌تواند در تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها نقش مهمی ایفا کند.

وی اظهار داشت: با توجه به میزان تقاضا خریدها در این استان انجام گرفته و با توجه به نیاز مردم و نزدیک شدن به نوروز این اقلام را در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/61001/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول