اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول راهبردی سپاه کربلا مازندران:

نخبگان راهکارهای اقتصاد مقاومتی را بیان کنند

خبرگزاری فارس: مسئول راهبردی سپاه کربلا استان مازندران گفت: نخبگان راهکارهای اقتصاد مقاومتی را بیان کنند.

نخبگان راهکارهای اقتصاد مقاومتی را بیان کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، عبدالله ندافی ظهر امروز در نخستین گردهمایی مجمع بسیج اقشار این شهرستان که صبح امروز در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: بسیجیان باید با تلاش و همبستگی خود، انقلاب شکوهمند اسلامی را که حاصل از جان گذشتگی‌های شهدا و رهبری اندیشمندانه حضرت امام خمینی(ره) است، محفوظ بدارند.

ندافی همچنین اظهار داشت: همه باید با وحدت و همدلی در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و درخت تناور انقلاب را استوارتر از گذشته حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و عظمت در سطح جهان قرار گرفته است، تصریح کرد: ایران اسلامی روز به روز در حال پیشرفت بوده و به دستاوردهای علمی مختلف و بزرگی دست یافته است که این دستاوردها موجب هراس دشمنان و کینه‌توزی بیش از پیش آنان نسبت به انقلاب اسلامی شده است.

این مسئول با بیان این که دشمنان در طول 34 سال گذشته همواره علیه ایران اسلامی توطئه‌آفرینی کرده‌اند، اذعان داشت: جریان جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه ایران و ترور دانشمندان و نخبگان از نمونه‌های بارز این توطئه‌ها و نقشه‌های شوم محسوب می‌شود.

ندافی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره پایدار و وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و حضور آنان در صحنه‌های مختلف نظام بیانگر این واقعیت است، تأکید کرد: ملت مقاوم و دلیر ایران اسلامی نیز همواره با اتحاد و ایستادگی در برابر این توطئه‌ها، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌است.

وی در بحث جداگانه‌ای با تشریح هدف تشکیل شوراهای اقشار در ساختار بسیج و وظایف آنها خاطرنشان کرد: اقشار بسیج از ارکان ارائه‌دهنده راهکارها و پیشنهادات سازنده در خصوص استفاده از ظرفیت‌های هر منطقه در به ثمر رسیدن اهداف اقتصاد مقاومتی و به نوعی کانون استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در جامعه برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی است.

انتهای /86020/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول