اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی‏فقیه در سپاه با گلایه از برخی مسئولان:

ای مسئول هر که هستی باش، اما پای ولایت باش

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گلایه از برخی مسئولان گفت: شهدا به ما یاد داده‌اند که «ای مسئول هر که هستی باش، اما پای ولایت باش».

ای مسئول هر که هستی باش، اما پای ولایت باش

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام عبدالله حاج‏صادقی عصر امروز در یادواره 86 شهید روستای قلعه نوخرقان بخش بسطام شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه اعظم این روستا برگزار شد، در سخنانی با اشاره به نعمت‌های ظاهری و باطنی اظهار داشت: دو نوع نعمت در جهان آفرینش داریم؛ نعمت‌هایی ظاهری و نعمت‌هایی نیز باطنی هستند که یکی از نعمت‌های باطنی، دین است.

وی افزود: کسی که در دین کار را تمام می‌کند، ولایت بوده و ولی‏فقیه در حقیقت راهنمای دین است و شهدای ما و انسان‏های بزرگ به واسط دین و ولایت قیمت پیدا کرده و به لقاء الله رسیده‌اند.

 

همه از مالک اشتر امام زمان(عج) تبعیت داشته باشند

جانشین نماینده ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دین، انسان را از مبدأ خاکی به مقصد الهی رهنمون می‌سازد و شهدا همان مقصد را انتخاب کردند و به آن رسیدند.

حاج‏صادقی با بیان اینکه منطق شهید جان دادن برای حفظ دین اسلام است، اظهار داشت: منطق شهید این است که جان و بدن بدهد تا دین و اسلام باقی بماند و خواسته شهیدان این است که دینی که برای آن جان داده‏اند، رشد و تعالی پیدا کند.

وی بیان داشت: خون شهید به ما می‌گوید مواظب دشمن باشید که در حال نابودی اسلام است؛ اگر می‌خواهید در جبهه امام حسین(ع) باشید، نسبت به مصلح و مالک اشتر امام زمان(عج) تبعیت داشته باشید.

 

ای مسئول هر که هستی باش، اما پای ولایت باش

جانشین نماینده ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: آنچه انقلاب را پیش می‌برد و روز به روز به رشد آن می‌افزاید، پیوند امت با ولایت است.

حاج‏صادقی افزود: امروز مردم ایران اسلامی پای انقلاب نشسته‌اند و با حضور خود در تمام مراسم و برنامه‌ها، دشمن‌ستیزی خود را اعلام کرده و می‌کنند.

وی در ادامه با گلایه از برخی مسئولان بیان داشت: این مردم و شهدا به ما یاد داده‌اند که «ای مسئول هر که هستی باش، اما پای ولایت باش و گوش به فرمان رهبری در مسیر انقلاب حرکت کن».

جانشین نماینده ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: گوش به فرمان و تابع ولایت بودن، دشمن را مقابل ما خوار و ذلیل می‌کند و باید همه و به ویژه مسئولان به این مورد مهم توجه لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید در تحقق عدالت و اسلام در جامعه کوشا و مطالبه همگانی باید این دو مورد مهم باشد.

در این مراسم که به همت پایگاه بسیج محمدرسول الله(ص) حوزه حمزه سیدالشهدا برگزار شد، مدیحه‏سرایی در رثای شهدا و اهل بیت(ع) برگزار و از کتاب زندگی شهید محمد منتظری رونمایی شد.

در حاشیه این یادواره، نمایشگاهی از تصاویر و آثار شهدای روستای قلعه نوخرقان برپا شد.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول