اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بهار:

فردی را انتخاب کنیم که در خط ولایت باشد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی بهار گفت: در انتخابات آینده فردی مدیر، مدبر و در خط ولایت را انتخاب کنیم.

فردی را انتخاب کنیم که در خط ولایت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، موسی شالبافیان صبح امروز در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان بهار اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن پایان سال، دهیاران با نیروی انتظامی هماهنگی لازم را داشته باشند تا از توزیع و استفاده مواد محترقه و منفجره در سطح روستاها جلوگیری شود. 

وی اضافه کرد: با توجه به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری دهیاران زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری را در روستاها فراهم کنند.

شالبافیان ادامه داد: در این دوره حضور مردم از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که دشمن درصدد است تا حضور مردم را کمرنگ جلوه دهد.

وی ابراز داشت: ما باید با بصیرت در انتخابات فردی مدیر، مدبر و در خط ولایت را انتخاب کنیم و هدف اصلی افراد خدمت به مردم و توسعه کشور باشد.

بخشدار مرکزی بهار به تخلفات ساختمانی در روستاها اشاره کرد و گفت: طبق ماده 99 دهیاران موظفند با ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح روستاها برخورد کنند چراکه لازمه اجرای طرح‌های گوناگون به ویژه طرح هادی و بهسازی روستاها ساخت و سازهای مجاز است.

 وی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن عید نوروز تمام روستاها به ویژه روستاهای گردشگری آمادگی لازم را داشته باشند تا در مواقع ضروری مسافران در مدارس روستایی اسکان داده شوند.

شالبافیان ادامه داد: همچنین با دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه آبفار هماهنگی لازم برای ایام نوروز صورت پذیرد.

وی افزود: برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در روستاهایی که فضاهای ورزشی وجود ندارد دهیاران نسبت به تسطیح زمین اقدام کنند تا با همکاری اداره ورزش و جوانان اماکن ورزشی در سطح روستاها ایجاد شود.

انتهای پیام/2499/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول