اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته احسان و نیکوکاری

103 پایگاه کمک‌های مردم بهار را جمع‌آوری می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بهار گفت: 103 پایگاه در هفته احسان و نیکوکاری کمک‌های مردم را در شهرستان بهار جمع‌آوری می‌کنند.

103 پایگاه کمک‌های مردم بهار را جمع‌آوری می‌کنند

عیسی شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: هفته احسان و نیکوکاری از 15 اسفند آغاز و تا 21 اسفند ادامه دارد که در این هفته ده‌ها برنامه توسط کمیته امداد شهرستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: پنج پایگاه ثابت شهری، پنج پایگاه ثابت روستایی و سه پایگاه سیار و  90 پایگاه مستقر در مدارس کمک‌های مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهار خاطرنشان کرد: گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه، همایش تجلیل از رابطان فرهنگی و توزیع سبد کالا و تفقد و دلجویی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی تصریح کرد: افتتاح هشت واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 112 میلیون تومان از جمله پروژه‌هایی است که در این هفته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهبازی در پایان ابراز داشت: لازم به ذکر است که خیران و نیکوکاران، سال گذشته در هفته احسان و نیکوکاری 41 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی اهدا کردند.

انتهای پیام/2499/ذ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول