اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد کردستان

هدف‌گذاری جمع‌‌آوری 630 میلیون تومان کمک‌ مردمی در جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان از هدف‌گذاری این نهاد مقدس برای جمع‌آوری 630 میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن‌ نیکوکاری امسال خبر داد.

هدف‌گذاری جمع‌‌آوری 630 میلیون تومان کمک‌ مردمی در جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هیوا رحیمی ظهر امروز در جلسه توجیهی مدیران کمیته امداد شهرستان سنندج که به منظور برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن نیکوکاری در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:‌ جشن نیکوکاری امسال با شعار همت مردمی، سلامت و توانمندسازی خانواده‌ها همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز برگزار می‌شود.

به گفته وی، جمع‌آوری 6 میلیارد و 384 میلیون ریال در جشن عاطفه‌های امسال در استان هدف‌گذاری شده و لازمه تحقق این مهم تلاش همه عوامل برگزاری این جشن و مشارکت مردم خیر استان است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان از راه‌اندازی 158 پایگاه ثابت و سیار به منظور جمع‌‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد و بیان داشت: مردم خیر استان می‌تواند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب 0104244846000 بانک صادرات شعبه میدان آزادی سنندج به دست نیازمندان برساند.

به گفته رحیمی، جشن نیکوکاری از 16 اسفندماه امسال با بصدا در آمدن زنگ نیکوکاری در تمامی مدارس سطح استان آغاز و در روزهای هفدهم و هجدهم نیز در پایگاه‌های جشن نیکوکاری و مساجد به ویژه میعادگاه‌های نماز جمعه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: بیش از 450 نفر نیروی قرادادی و افتخاری در جشن نیکوکاری امسال در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست استان در پایگاه‌های ثابت و سیار فعالیت خواهند کرد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان به ایجاد 33 پایگاه ثابت در جشن نیکوکاری سال گذشته در سنندج اشاره کرد و گفت: با ایجاد این تعداد پایگاه در سال گذشته بیش از 4 میلیون و 900 هزار تومان کمک‌های مردمی در این شهرستان جمع‌آوری و در راستای رفع مشکلات نیازمندان هزینه شده است.

رحیمی بیان داشت: کمک‌های مردمی در سال گذشته 63 درصد نسبت به سال قبل از آن رشد داشت و امسال در حقیقت این رشد باز هم افزایش خواهد داشت.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان نیز در این جلسه تلاش در راستای ایجاد پل ارتباطی بین اغنیا و فقرا را مهم‌ترین اولویت این نهاد مقدس عنوان کرد و گفت: ‌برگزاری جشن نیکوکاری زمینه‌ای برای تحقق این هدف است.

به گفته رضا طاهری، برگزاری جشن نیکوکاری هم‌زمان با عید نوروز در حقیقت ظرفیتی ارزشمند برای تقسیم شادی‌ها و حلاوت عید در بین همه اقشار جامعه است.

وی تلاش در راستای کمک به قشر محروم و نیازمند را با توجه به فشارها و تحریم‌های همه جانبه دشمنان ضروری خواند و بیان داشت: رسالت کمیته امداد امام خمینی به عنوان نهادی حمایت با توجه به جامعه هدفش بسیار حساس است.

وی برگزاری جشن نیکوکاری را از جمله برنامه‌های کمیته امداد به منظور توسعه مشارکت‌های مردمی و رفع مشکلات نیازمندان دانست و بر استفاده از توانایی و ظرفیت نهادها و دستگاه‌های مختلف در برگزاری مطلوب این جشن تأکید کرد و آن را زمینه حضور چشمگیر مردم خواند.

وی از انجام هماهنگی‌های لازم با ادارات و نهادهای مختلف سطح استان به منظور مشارکت فعال و هدفمند در این جشن ملی خبر داد و گفت: تمامی ادارات و نهادهای سطح استان برای همکاری همه جانبه به منظور برگزاری هرچه باشکوه این جشن اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول