اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک ثانیه در زندگی یا مرگ مصدوم سرنوشت‌ساز است

فراهانی: شهروندان در باز کردن مسیر تردد آمبولانس همکاری کنند

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: یک ثانیه تاخیر در اعزام اورژانس به محل حادثه سرنوشت‌ساز است و از مردم می‌خواهیم در بازکردن مسیر تردد آمبولانس همکاری لازم را داشته باشند.

فراهانی: شهروندان در باز کردن مسیر تردد آمبولانس همکاری کنند

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مهمترین حادثه یک هفته گذشته، تصادف صبح امروز سه دستگاه کامیون با یکدیگر بود که منجر به کشته شدن یک مرد 40 ساله، دو زن 35 ساله و میانسال و کودک چهار ساله شد.

وی از دیگر ماموریت‌های مهم هفته گذشته اورژانس را امدادرسانی به مصدومین حادثه تصادف در خیابان عمار یاسر عنوان کرد و گفت: این حادثه 10 اسفند ماه رخ داد که سریعا به نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس اطلاع داده شد و آمبولانس به محل اعزام شد ولی متاسفانه آمبولانس با تاخیر بر بالین بیمار حاضر شد.

کارناوال عروس سبب تاخیر آمبولانس شد

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: آمبولانس اعزامی این مرکز پشت کارناوال عروس متوقف شد که با توجه به مسدود کردن مسیر آمبولانس توسط کاروان عروس به ناچار از پایگاه دیگری برای اعزام آمبولانس استفاده شد و همین امر دلیل تاخیر در امر امدادرسانی را به دنبال داشت.

434 نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته مصدوم شدند

وی با ارائه آماری از ماموریت‌های هفته گذشته عنوان کرد: هفته گذشته 7 هزار و 571 مورد تماس با اورژانس 115 قم برقرار شد که منجر به انجام هزار و 58 ماموریت شهری و جاده‎ای شده است.

فراهانی ابراز داشت: از این تعداد ماموریت‌های انجام شده 399 مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده که در مجموع 434نفر در این حوادث آسیب دیدند.

وی تصریح کرد: از این میزان 132 نفر در محل درمان و 302 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز کرد: ماموریت‌های مربوط به موتورسواران در این مدت 258 مورد بوده که 282 نفر از مجموع مجروحان حوادث ترافیکی را تشکیل دادند.

انتهای پیام/78001/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول