اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه ریزی استاندار قم تاکید کرد

اهتمام جدی دستگاه‌ها به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری

خبرگزاری فارس: معاون برنامه ریزی استاندار قم بر لزوم اهتمام جدی دستگاه‌ها نسبت به معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان تاکید کرد.

اهتمام جدی دستگاه‌ها به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید رضا دهناد در ستاد اجرایی همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان با بیان اینکه مجموعه دستگاه‌های استان قم باید در عرصه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری ورود پیدا کنند، اظهار کرد: استان قم در حوزه‌های مختلف نظیر حوزه گردشگری، حمل و نقل، صنعت و معدن، کشاورزی، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و پروژه‌های شهرداری قم دارای ظرفیت‌های اقتصادی ویژه‌ای است که معرفی این ظرفیت‌ها بر عهده دستگاه‌های مسئول است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه معرفی این فرصت‌ها به سرمایه گذاران خاطرنشان کرد: در این زمینه جلسات مختلفی با دستگاه‌های استان برگزار شده است.

معاون برنامه ریزی استاندار قم با بیان اینکه زمان برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان قم به زودی اعلام خواهد شد عنوان کرد: در این همایش علاوه بر نشست‌های تخصصی با رویکرد فرصت‌های اقتصادی و امکانات سرمایه گذاری، سرمایه گذاران، کارآفرینان و تولید کنندگان برتر استان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول