اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد:

در زمینه سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد ضعیف عمل شده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این استان سرشار از استعدادها و ظرفیت‌های مهم سرمایه‌گذاری است که متأسفانه با وجود همه این موقعیت‌های خاص ولی در زمینه سرمایه‌گذاری ضعیف عمل شده است.

در زمینه سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد ضعیف عمل شده است

ابراهیم کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: رفع مسایل و مشکلات امر سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، صدور مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاری، شناسایی و معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی از اهداف و رویکرد اصلی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی مجموعه‌های تولیدی مؤثر در اقتصاد و اشتغال این استان بالاخص پروژه مهم سیمان مارگون افزود: مسئولان و متولیان امور اقتصادی و دستگاه‌های مختلف اجرایی در این استان برای برطرف کردن مشکلات فراروی کارخانه سیمان مارگون آمادگی لازم را دارند.

کشاورز تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی پروژه سیمان مارگون بلاتکلیف بودن انتقال قطعی زمین این کارخانه است که با رایزنی‌ها و پیگیری استاندار و سایر متولیان امور این مشکل نیز در آینده‌ای نزدیک مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: موفقیت و بهره‌برداری از این پروژه عظیم می‌تواند ابزار تشویقی مناسبی برای دیگر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف باشد.

کشاورز با اشاره به لزوم تسهیل امر سرمایه‌گذاری در این استان مستعد افزود: با استعلامات انجام شده و همکاری سازمان جهاد کشاورزی و امور اراضی این استان هیچ گونه محدودیتی برای انتقال دائم سند 50 هکتار زمین مربوط به کارخانه سیمان مارگون وجود ندارد.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد ساده‌سازی و ایجاد بستر مناسب برای امر سرمایه‌گذاری را مهم‌ترین رویکرد این مرکز عنوان کرد.

کشاورز گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد تنها مرجع رسیدگی به شکایات، درخواست‌ها و ارایه طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است. 

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: این استان سرشار از استعدادها و ظرفیت‌های مهم سرمایه‌گذاری است که متأسفانه با وجود همه این توانمندی‌ها و موقعیت‌های خاص در زمینه سرمایه‌گذاری ضعیف عمل شده است.

وی روند تسهیل سرمایه‌گذاری در این استان را خوب توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد تا با گسترش سرمایه‌گذاری‌ها کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه واقعی و شایسته خود برسد.

انتهای پیام/82005/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول