اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 اسفند در تهران

نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سرابی‌های مقیم تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اداره صنعت و تجارت سراب از برگزاری نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سرابی‌های مقیم تهران، 11 اسفند در تهران خبر داد.

نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سرابی‌های مقیم تهران برگزار می‌شود

داود رفیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهربان گفت: در راستای تشویق به مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی و سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در شهرستان سراب، همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سرابی‌های مقیم تهران 11 اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی از برپایی نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سرابی‌های مقیم تهران در روز جمعه 11 اسفندماه 91 در سالن همایش‌های مسجد جامع حضرت امیرالمومنین (ع) در شهرک ژاندارمری تهران خبر داد و افزود: در این زمینه تشویق به مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی و سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در شهرستان سراب، همایش فرصت‌های سرمایه گذاری سرابی‌های مقیم تهران  11 اسنفده ماه برگزار می‌شود.

رفیقی، اطلاع رسانی از توانمندی‌های سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌های شهرستان از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای سرمایه گذاران خصوصی در کنار سایر فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان از قبیل صنعت، معدن، کشاورزی، دامپروری در شهرستان سراب را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

دبیر ستاد تشویق و حمایت از سرمایه گذاری شهرستان سراب که دبیری این همایش را نیز بر عهده دارد از ارسال 72 طرح به دبیرخانه همایش خبر داد و افزود: 36 طرح در بخش صنعت و معدن ، 4 طرح در بخش کشاورزی، 7 طرح در بخش گردشگری، شش طرح در بخش عمران شهری و 19 طرح در بخش‌های مختلف به دبیرخانه نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سرابی‌های مقیم تهران ارسال شده است که در 4 پانل تخصصی به سرمایه‌گذاران ارائه خواهد شد.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراب برگزاری چهار پانل با موضوع صنعت، معدن، کشاورزی، دامپروری و عمران شهری را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این همایش عنوان کرد و افزود: 420 نفر از سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران سرابی‌های مقیم تهران به نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سرابی‌های مقیم تهران دعوت شده‌اند.

رفیقی از حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و 55 نفر از مدیران ارشد استان آذربایجان‌شرقی در کنار جمعی از مدیران شهرستان سراب در نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سرابی‌های مقیم تهران خبر داد و اظهار امیدواری کرد که برگزاری موفق این همایش به جذب سرمایه در شهرستان سراب و رونق کسب و کار کمک کند.

دبیر همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سرابی‌های مقیم تهران‌، توسعه پایدار شهرستان سراب و شناسایی و ترغیب سرمایه‌گذاران در بخش‌های صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی، دامپروری، معماری شهری و گردشگری را از مهمترین اهداف همایش برشمرد و برگزاری این همایش را در توسعه متوازن و پایدار شهرستان سراب بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی خاطرنشان کرد: نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سرابی‌های مقیم تهران روز جمعه 11 اسفندماه از ساعت 15 تا 18 در تهران، شهرک ژاندارمری، بلوار مرزداران، خیابان ایثار سالن همایش‌های مسجد جامع امیرالمومنین (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60008/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول