اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

مسئولان برای شکست حربه اقتصادی دشمن تلاش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه خواستار تلاش بیشتر مسئولان برای به شکست کشاندن حربه‌های جنگ اقتصادی دشمن شد.

مسئولان برای شکست حربه اقتصادی دشمن تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ابرکوه با اشاره به فرمایشات رهبری خطاب به دولت در مباحث اقتصادی اظهار داشت: به فرمایش ایشان، برنده‌ترین حربه دشمن، فقر و گرفتاری اقتصادی مردم است و امروز مسئولان باید همه تلاش خود را برای باز کردن گره‌های اقتصادی به کار گیرند.

*به گرانی‌ها دامن نزنید

وی گفت: در آستانه انتخابات باید کاری کنیم که فضای کشور معتدل، آرام و دلنشین باشد اما شما به گرانی دامن می‌زنید، قیمت خودرو تولید داخلی را که ارز بر هم نیست و اگر هم باشد یک پنجم آن نیازمند ارز است، چندین برابر می‌کنید و بعد یک صدم قیمت بالا برده را کاهش می‌دهید!

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برپایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) گفت: این رزمایش نشان از آمادگی و روزآمد شدن توان نظامی و دفاعی کشور دارد و دستاوردهای جدید نیروهای نظامی در عرصه‌های مختلف رزمی به نمایش درآمد.

وی ادامه داد: نکته زیبایی که در جریان این رزمایش، به صورت خدادادی نمود پیدا کرد به زمین نشاندن هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا بود که برای دشمن بار دیگر خفت به ارمغان آورد.

خطیب جمعه ابرکوه با اشاره به نشست گروه 1+5 با ایران گفت: غرب به این حقیقت پی برده است که غلام حلقه به گوش آمریکا شدن سرانجامی جز پشیمانی ندارد و برایشان راهی جز بازگشت به پذیرش حق در پیش نیست.

*از بی‌مهری به انقلاب دست بکشید

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با گلایه از یکی از نشریات محلی از نویسندگان آن خواست که بلندگوی دشمن نباشند و حرمت مردم ولایی شهرستان را حفظ کنند.

حسینی گفت: از بی‌مهری نسبت به ساحت انقلاب و ولایت دست بکشید و به دامان مردم بازگردید.

*ابرکوه نیاز مبرمی به فضای سبز دارد

امام جمعه ابرکوه همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز درختکاری اظهار داشت: گرچه مدیریت منابع طبیعی تلاش‌های خوبی داشته‌اند اما نیاز شهرستان ابرکوه به فضای سبز و مراکز نشاط بخش، بیش از این حرف‌هاست و باید تدابیری بایسته‌تر اندیشیده شود.

حسینی با اشاره به روز تاسیس کمیته امداد حضرت امام (ره) و هفته نیکوکاری گفت: هنر کمیته امداد امام خمینی، رساندن نیازمندان به مرز خودکفایی است یعنی باید تسهیلات و امکانات لازم در اختیار مددجویان برای کار و تولید و درآمدزایی در بخش‌های مختلف قرار گیرد تا با درآمد آن، خودکفا شوند و بتوانند در زندگی روی پای خود بایستند.

وی افزود: در بحث احسان و نیکوکاری هم باید همت عملی برای رضای خدا داشته باشیم که خداوند در امر نیکوکاری بالاترین اجر و ثواب را عنایت می‌فرماید.

انتهای پیام/2464/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول