اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس خبر داد

ذخیره‌سازی اقلام پرمصرف عید در سلماس

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: اقلام مورد نیاز و پرمصرف برای نوروز 92 در سلماس به میزان مورد نیاز ذخیره‌سازی شده است.

ذخیره‌سازی اقلام پرمصرف عید در سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سلماس جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تهیه اقلام مورد نیاز شب عید برای مردم هیچ مشکلی در پی نخواهد داشت چرا که تمام اقلام مورد نیاز شهرستان سلماس برای نوروز 92 ذخیره‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه این کالاها عمدتاً شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، میوه، روغن نباتی و سایر اقلام مورد نیاز در نوروز است، تصریح کرد: لازم است تا مردم نیز برای حفظ تعادل موجود در قیمت‌ها در خریدهای خود شتاب نداشته باشند.

نظری افزود: در حال حاضر طرح تنظیم بازار در چند نقطه از شهر سلماس در حال اجرا است و در این راستا ناظران اداره صنعت، معدن و تجارت نیز نظارت دقیقی دارند.

فرماندار سلماس با بیان اینکه در راستای تنظیم بازار برنج این شهرستان 200 تن برنج در بین شهروندان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا ذخیره‌سازی‌های لازم نیز انجام گرفته است.

وی یادآور شد: از 15 اسفندماه جاری نمایشگاه بهاره در شهرستان همزمان با سراسر کشور برپا می‌شود و اجناس در این نمایشگاه با 15 درصد تخفیف به مشتریان ارائه خواهد شد.

نظری راه‌اندازی نمایشگاه بهاره را گام دیگری در راستای تنظیم بازار عنوان کرد و گفت: با راه‌اندازی نمایشگاه بهاره نیز شاهد توزیع اقلام مورد نیاز مردم با قیمت‌های مناسب هستیم.

وی اعلام کرد: شماره تلفن رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی نیز با عنوان تلفن 124 به صورت شبانه‌روزی آماده رسیدگی به گزارشات مردمی است.

انتهای پیام/61001/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول