اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان بویین زهرا اعلام کرد

عدم فعالیت پزشک بومی در بویین زهرا/ آمادگی شبکه بهداشت برای استقبال از پزشکان

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه هیچ پزشک بومی در حال حاضر در شهرستان بویین زهرا فعالیت نمی‌کند از آمادگی این شبکه برای استقرار پزشکان در صورت استقبال آنان خبر داد.

عدم فعالیت پزشک بومی در بویین زهرا/ آمادگی شبکه بهداشت برای استقبال از پزشکان

اکبر نصیر در حاشیه بازدید و دیدار با کارکنان شبکه بهداشت و درمان دانسفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اجرای طرح ویزیت رایگان روستایی در بویین زهرا اظهار داشت: 50 نفر طی هفته‌های گذشته به همت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به طور کاملا رایگان ویزیت و درمان شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا افزود: تاکنون دو پزشک برای استقرار در مراکز بهداشتی سگزآباد، دو پزشک خانم برای مرکز بهداشتی درمان، چهار پزشک برای مرکز بهداشتی شال و نیز هشت پزشک برای بخش‌های آوج و آبگرم در نظر گرفته شده است.

وی با تصریح اینکه هیچ پزشک بومی در بویین زهرا وجود ندارد، عنوان کرد: بازرسان نظارت بر درمان سوء مصرف مواد با معتادین به طور ماهانه در قالب تیم‌های گشتی از مراکز درمانی مختلف بازدید به عمل می‌آورند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا با اشاره به مشکلات پیش‌ آمده طی ماه‌های اخیر در خصوص عدم فعالیت پزشک در تعدادی از ساعات شبانه‌روز در مرکز بهداشتی و درمانی شهر دانسفهان تصریح کرد: عدم تخصیص پزشک طی مدت‌های اخیر موجب بروز مشکلات و در نهایت اعتراض مسئولان شهری و امام‌ جمعه بخش رامند شده بود که به محض دریافت موضوع مراتب برای رفع مشکل اقدام و پزشک به مرکز بهداشتی و درمانی مذکور برای ویزیت بیماران و درمان آنان ارسال شد.

نصیری ابراز داشت: شبکه بهداشت و درمان بویین زهرا آمادگی دارد تا در صورت استقبال پزشکان به‌ حضور در مناطق تحت پوشش این شهرستان، فضا را برای حضور آنان مهیا کرده و حقوق ماهیانه‌ مکفی را نیز برایشان در نظر بگیرد.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول