اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی بوراجت ترکیه در ایران:

راه‌اندازی پرواز ارومیه به وان نشانگر پتانسیل قوی تجاری 2 کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی هواپیمایی بوراجت ترکیه در ایران گفت: راه‌اندازی پرواز مستقیم ارومیه به وان نشانگر پتانسیل قوی ایران و ترکیه در روابط تجاری است.

راه‌اندازی پرواز ارومیه به وان نشانگر پتانسیل قوی تجاری 2 کشور است

ابراهیم افتخاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس به وان ترکیه اظهار داشت: پرواز مستقیم ارومیه به وان موجب افزایش سهم این استان‌ها در مناسبات ایران و ترکیه می‌شود.

وی افزود: با این اقدام توانمندی‌ها و پتانسیل‌های دو کشور می‌تواند به راحتی به تمام جهان معرفی شود و به این ترتیب زمینه همکاری‌های بیشتر فراهم شود.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی بوراجت ترکیه در ایران در ادامه خاطرنشان کرد: روابط نزدیک ایران و ترکیه در گردشگری و فعالیت‌های جهانگردی این دو کشور می‌تواند زمینه‌ساز تعاملات بیشتر در آینده باشد و به همین دلیل باید هم‌افزایی‌های بیشتری در این راستا توسط مسئولان این کشورها انجام شود.

وی اذعان داشت: راه‌اندازی خط مستقیم ارومیه به وان می‌تواند آغازگر ارتباطات سیاسی کشورها و سهولت در ارتباطات این کشورها باشد.

افتخاری همچنین گفت: بیشتر تاکید در راه‌اندازی این خط هوایی استفاده در بخش گردشگری بوده اما امید است با حمایت‌های دولت‌ها و استقبال مسئولان شاهد بهره‌گیری از این طرفیت در بخش‌های سیاسی و سایر بخش‌ها نیز باشیم.

وی در ادامه با اشاره به این‌که انتظارات از مسئولان در حوزه هواپیمایی بالا است، تصریح کرد: برخی اقدامات برای افزایش فعالیت‌ها در حوزه هواپیمایی مناسب است اما باید توجه بیشتری به این مقوله شود تا به این ترتیب شاهد ارتقای سطح مناسبات در این دو کشور باشیم.

انتهای پیام/61012/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول