اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پژوهشی سیستم‌های صنعتی دانشگاه کرمانشاه:

دوره آموزشی ساخت هواپیمای مدل برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول گروه پژوهشی سیستم‌های صنعتی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دوره علمی آموزشی ساخت هواپیمای مدل در حال برگزاری است.

دوره آموزشی ساخت هواپیمای مدل برگزار شد

علیرضا دودمان‌تیپی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص هدف از برگزاری این دوره گفت: آشنایی با طراحی هواپیما هدف از برگزاری دوره آموزشی ساخت هواپیما در دانشگاه صنعتی کرمانشاه است.

دودمان‌تیپی با بیان اینکه برخلاف ذهنیت برخی افراد که طراحی هواپیما را مختص برخی رشته‌ها می‌دانند، تصریح کرد: طراحی هواپیما برای تمامی رشته‌ها امکان‌پذیر است، البته کار کردن رشته‌های مختلف فنی در کنار هم باعث پیشرفت در تمامی زمینه‌های طراحی خواهد شد.

وی افزود: کلاس طراحی هواپیما زیر نظر مدرسان طراحی هواپیما، کار خود را در حالی شروع کرد که 25 نفر علاقه‌مند از تمامی رشته‌های تحصیلی در آن حضور دارند.

مسئول گروه پژوهشی سیستم‌های صنعتی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: دانشجویان در نخستین روز از کلاس آشنایی با طراحی هواپیما با طراحی گروه‌های نقشه‌کشی، آزمایشات، ایرودینامیک، سیستم‌ها، مکانیک و گروه سازه آشنا شدند.

وی با بیان اینکه دوره نخست برگزاری این کلاس‌ها در 15 جلسه ادامه دارد،‌ تصریح کرد: در این مرحله دانشجویان با قوانین و مفاهیم اولیه هواپیما آشنا می‌شوند و در مرحله دوم کسانی که این مفاهیم اولیه را فراگرفته باشند وارد کار طراحی و ساخت هواپیمای جدید می‌شوند.

دودمان‌تیپی خاطرنشان کرد: مهرداد پایمرد، مسعودعلی قارداشی و محمد فرجی جزو برترین مدرسان طراحی استان کرمانشاه هستند که در این کلاس‌ها تدریس می‌کنند.

گفتنی است، برگزاری دوره آموزشی در زمینه‌های کنترلی و ساخت هواپیمای مدل به‌صورت رایگان با مشارکت هسته علمی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه با همکاری پژوهشکده سیستم‌های صنعتی دانشگاه و معاونت پژوهشی دانشگاه صورت گرفته است.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول