اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه بین‌‌المللی آبادان خبر داد

افزایش 10 پرواز به فرودگاه بین‌المللی آبادان در اسفندماه

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه بین‌‌المللی آبادان از افزایش 10 پرواز به فرودگاه آبادان در اسفندماه خبر داد.

افزایش 10 پرواز به فرودگاه بین‌المللی آبادان در اسفندماه

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدرضا رضایی امروز در جلسه ستاد نوروزی و راهیان نور آبادان که با حضور مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی مناسب‌تر به مسافران فرودگاه آبادان پارکینگ خودرویی و فضای سبز این فرودگاه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری هایی که توسط مسئولان شهرستان انجام شد آنتن مقیاس پرواز نیز در فرودگاه راه‌اندازی شد که تا شعاع 300 کیلومتری از آبادان به خلبان مقیاس پرواز می‌دهد.

مدیر فرودگاه بین‌‌المللی آبادان ادامه داد: هم‌اکنون تعداد پروازهای فرودگاه آبادان 46 پرواز رفت و برگشت است که با توجه به قرار گرفتن در آستانه ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی این تعداد با 10 پرواز افزایش به 56 پرواز خواهد رسید.

رضایی تصریح کرد: علاوه بر این در حال رایزنی و پیگیری برای افزایش تعداد پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه نیز هستیم.

مدیر فرودگاه بین‌‌المللی آبادان اضافه کرد: همچنین 7 هزار متر ترمینال داخلی در این فرودگاه وجود دارد که در حال بازسازی و بهسازی است.

وی خاطرنشان‌کرد: 2 کریدور مسقف 35 متری نیز برای رفاه حال مسافران در حال احداث است که امیدواریم تا پایان سال عملیات احداث آنها به پایان برسد و بتوانیم در تعطیلات نوروزی از آنها استفاده کنیم.

رضایی افزود: در مجموع تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم به‌منظور خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در فرودگاه آبادان انجام شده است.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول