اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

راه‌اندازی پرواز ارومیه ـ وان سهولت فعالیت تجار را در پی دارد

خبرگزاری فارس: معاون امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: راه‌اندازی پرواز ارومیه ـ وان می تواند موجب سهولت در فعالیت تجار شود.

راه‌اندازی پرواز ارومیه ـ وان سهولت فعالیت تجار را در پی دارد

غلامرضا دیزج‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به وان، اظهار داشت: مباحث مربوط به راه‌اندازی خط پروازی ارومیه – وان از چند ماه گذشته با مذاکراتی میان دو طرف ایرانی و ترکیه آغاز شد.

وی افزود: این خط پروازی با پیگیری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و مسئولان فرودگاه استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مردم می‌توانند از این دستاورد جدید استفاده کنند.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با طرف ترک، عنوان کرد: این پرواز هفتگی دو نوبت انجام می‌شود و امید است با استقبال مردم مواجه شود.

دیزج‌نژاد همچنین در خصوص تاثیرات این خط پروازی بر اقتصاد استان و کشور ابراز داشت: راه‌اندازی خط مستقیم ارومیه به وان می‌تواند موجب تشویق تجار خارجی و داخلی برای بیشتر شدن روابط شود و زمینه‌ساز رشد روابط تجاری میان ایران و ترکیه خواهد شد.

وی خاطر‌نشان کرد: تجار و مسئولان اروپایی با راه‌اندازی این خط هوایی می‌توانند به راحتی و با سهولت تمام سفرهای کاری خود را انجام دهند تا به این ترتیب زمینه همکاری‌های بیشتر با فعالان اقتصادی ایران فراهم شود.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی در پایان گفت: راه‌اندازی چنین پروازهایی سطح مبادلات میان کشورها را بالاتر می‌برد و می‌تواند خواستگاه جدیدی در عرصه مبادلات تجاری باشد.

انتهای پیام/61012/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول