اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

تاخیر در پروازها کمتر شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس با قدردانی از فعالان صنعت هواپیمایی گفت: لازم است اقداماتی در راستای کاهش تاخیر در پروازها صورت گیرد.

تاخیر در پروازها کمتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در دیدار مسئولان استانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در آستانه پنجم اسفند ماه سالروز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: هر کار و تلاشی که در راستای به حداقل رسیدن تاخیر پروازها صورت گیرد در خدمات‌رسانی به مردم بسیار موثر و تاثیرگذار است.

وی افزود: یکی از دلایل مهم استفاده از هواپیما عامل زمان است و تاخیر می‌تواند موجب ناراحتی و عقب افتادن کار مردم شود.

امام جمعه شیراز ادامه داد: باید در فرودگاه‌ها فضایی به وجود آید که وقت مسافران در انتظار تلف نشود و اوقات فراغت و بیکاری افراد به نحو مطلوبی هدایت شود و لازم است برای این امر مهم برنامه‌ریزی انجام گیرد.

وی تصریح کرد: در مواقعی که پروازها به هر علتی تاخیر دارد باید یک شخص متخصص، به نمایندگی از طرف آن شرکت برای توجیه و توضیح علت تاخیر، در بین مسافران حاضر شود چرا که این کار از بروز شایعات جلوگیری می‌کند و نیز باعث آرامش خاطر بیشتر مسافران می‌شود.

ایمانی بیان کرد: در اوایل انقلاب، صنعت هواپیمایی وابستگی شدیدی در نیروی انسانی و قطعات و ابزار وجود داشت و آنچه مسئله را برای ما سخت می‌کرد شروع تحریم‌های دشمن بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس ادامه داد: سرپا نگه داشتن صنعت وابسته‌ای که کمتر از 20 سال عمر داشت، بسیار سخت بود که نشان از عشق و علاقه دست‌اندرکاران و تلاش شبانه‌روزی، هوشیاری و تیزبینی آنان دارد.

امام جمعه شیراز بیان کرد: با تمام وجود از مجموعه دست‌اندرکاران صنعت هواپیمایی که اجازه ندادند تحریم‌های دشمن، فلج‌کننده شود و نگذاشتند کار مردم زمین بماند، قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در فارس ابراز داشت: فارس و شهر شیراز از قدیم‌الایام به دلیل وجود امامزادگان و مساجد و نیز شعرا و مشاهیر و اینکه شیراز قطب پزشکی است، مورد توجه گروه‌های مختلف مذهبی، فرهنگ‌دوست و نیازمندان به خدمات پزشکی بوده و از این رو باید راه‌های ارتباطی و دسترسی به این استان تسهیل شود.

به گزارش فارس، در ابتدای این دیدار مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به ارائه گزارشی از وضعیت پروازها و سایر مسائل مرتبط با مجموعه متبوع خود پرداخت.

انتهای پیام/2448/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول