اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر آیت‌الله لاریجانی به گلستان -۹

نورمفیدی: انسان‌ها منشأ حجاب‌های نورانی و ظلمانی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: بین ما و ذات اقدس الهی حجاب‌های نورانی و ظلمانی وجود دارد که این حجاب‌ها از ناحیه خداوند نیستند بلکه از ناحیه انسان سرچشمه می‌گیرند.

نورمفیدی: انسان‌ها منشأ حجاب‌های نورانی و ظلمانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی صبح امروز در دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و تشکل‌های صنفی در گرگان اظهار داشت: اعمال هر یک از ما سبب شده تا پشت پرده قرار بگیریم و ریشه همه حجاب‌ها خودمان هستیم.

وی تصریح کرد: کسی که بتواند حجاب را کنار بزند و از قفس نفسانیات بیرون آید، آن وقت جلوه ذات الهی در فرد متجلی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان اینکه شهیدان تجلی ذات الهی هستند متذکر شد: شهیدان، انسان‌هایی بودند که پای بر روی حجاب خود گذاشته و جلوه حق در وجودشان نمایان شده است.

نورمفیدی با اشاره به اینکه شهیدان دارای 7 خصلت هستند ابراز داشت: نخستین امتیازی که به شهیدان داده می‌شود این است که با ریخته شدن نخستین قطره خونشان، تمام گناه آن‌ها بخشیده می‌شود و هفتمین امتیاز نیز نظر به وجه‌الله است که شهیدان این امتیاز بزرگ را نصیب خود کرده‌اند.

وی با تبریک به خانواده‌های شهدا بیان داشت: این منزلت شما بود که توانسته‌اید فرزندانی را در دامان خود تربیت کنید که به مقام شهادت، همان مقامی که انبیاء نیز به آن نائل شدند، نائل شوند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان اینکه شهیدان هدف خود را انتخاب کرده و به آن رسیدند خطاب به جانبازان و ایثارگران گفت: شما باید این مدال افتخاری که خداوند نصیبتان کرده را حفظ کرده و همواره سعی کنید که در باقیمانده از زندگی دنیا این افتخار با عزت باقی بماند.

نورمفیدی حضور ارکان قضایی کشور در مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان را دارای پیام خواند و متذکر شد: ادای احترام به شهدا و خانواده‌های آن‌ها تعظیم و تکریم به مقام شامخ ایثار و شهادت است که این مهم ستودنی است.

انتهای پیام/2307/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول