اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم تهران در مجلس

9 دختر خوش حجاب در قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی 9 دختر خوش حجاب قمی معرفی شدند و از آنها تجلیل به عمل آمد.

9 دختر خوش حجاب در قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش طرح ملی «خوش حجابی» با حضور حجت‌الاسلام آقا تهرانی در مرکز فقهی ائمه اطهار قم برگزار شد.

در این مراسم 9 نفر از دختران محجبه به قید قرعه انتخاب شده و هدایای نفیسی اعم از پلاک طلا، چرخ خیاطی، ساعت و ... به آنها اعطا شد.

در بخش دیگری از این همایش از خانواده مراکشی که به تازگی مسلمان شده بودند به دلیل اینکه حجاب را به عنوان پوشش برتر برگزیده بودند تجلیل شدند.

طرح ملی خوش حجابی بعد از آزمایش در شهرهای ارومیه، ساری، کاشان، مشهد و قم در شهرهای تبریز، همدان، اراک، سمنان و تهران اجرا خواهد شد.

طرح ملی خوش حجابی پس از اجرا در این شهرها به صورت سراسری برای مبارزه با بدحجابی و بدپوششی اجرا شده و می‌تواند در ساماندهی بحث حجاب در کشور نتیجه‌بخش باشد.

این طرح در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تشویق افراد با حجاب و با هدف شناسایی و حمایت از بانوان خوش حجاب، برنامه‌ریزی شده است.

دختران هفت تا 14 سال در شهرهای یاد شده می‌‌توانند در طرح ملی خوش حجابی عضو شده و از برنامه‌های مرکز ریحانة النبی بهره‌مند شوند.

برنامه‌های این مرکز شامل اجرای برنامه‌های تربیتی و دینی، ارائه بسته‌های فرهنگی، مسابقات مختلف و ارائه خدمات تفریحی و استفاده از مراکز تفریحی با همکاری نهادهای استان است.

همچنین افراد عضو پس از اتمام سن 14 سالگی نیز مورد حمایت این مرکز هستند و رها نمی‌شوند، بلکه در قالب طرحی دیگر با عنوان «نسیم عفاف» با مرکز ریحانة النبی ارتباط خواهند داشت.

انتهای پیام/78005/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول