اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

مدیر‌کل ارشاد باید بر اولویت‌های فرهنگی اصفهان اشراف داشته باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مدیرکل ارشاد اصفهان باید بر اولویت‌های فرهنگی اصفهان آگاهی داشته باشد، گفت: به این نتیجه رسیدیم که باید فردی بومی و آشنا به فرهنگ اصفهان در رأس مدیریت این اداره قرار بگیرد.

مدیر‌کل ارشاد باید بر اولویت‌های فرهنگی اصفهان اشراف داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان اظهار کرد: اصفهان به واسطه سابقه فرهنگی به درستی به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برگزیده شده است و شایسته است که میزبان فعالیت‌های فاخر و ارزشمند فرهنگی باشد.

وی با بیان اینکه منابع انسانی قوی و فرهیخته در حوزه‌های مختلف هنری از توانمندی‌های مهم استان است، تصریح کرد: در سال‌های اخیر به واسطه تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق کمتر توسعه یافته نیز رشد فرهنگی خوبی داشته‌ایم و در بیشتر شهرستان‌های استان مجموعه‌های فرهنگی خوبی داریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه رویکرد دولت نهم و دهم فرهنگی بوده است، تاکید کرد: با افتخار اعلام می‌کنم که در طول دو سالی که بودجه فرهنگی در اختیار مدیریت استان قرار گرفت بیشتر این بودجه را در اختیار خود صاحبان فرهنگ و هنر قرار دادیم.

وی افزود: اداره کل ارشاد اسلامی اصفهان در طول این سال‌ها  فعالیت‌های خوبی را پشت سر گذاشتند و مجموعه کارهایی که در حوزه فرهنگ اصفهان انجام شده جایگاه برتر استان اصفهان را در حوزه فرهنگ و هنر به خوبی نشان می‌دهد.

اسماعیلی با اشاره به سابقه درخشان شالویی در حوزه‌های مختلف فرهنگی تصریح کرد: امیدوار بودیم با انتصاب ایشان به سمت مدیر کلی استان دامنه فعالیت‌های فرهنگی هنری اوج بیشتری بگیرد.

وی اضافه کرد: در جریان فعالیت‌های خوب ایشان هستیم اما به واسطه مشکلات و بحث‌هایی که پیش آمد نتوانستیم چندان از حضور وی استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان تأکید کرد: حجت‌الاسلام قطبی نیز از شخصیت‌های فرهنگی استان است و سابقه درخشانی در زمینه فرهنگی استان دارد.

وی ادامه داد: قطبی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اداره کل فرهنگ و اجتماعی استانداری و در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد که از افتخارات استانداری است بسیار فعال بوده و کار مهم وی در حوزه قرارگاه فرهنگی استان بود به گونه‌ای که این قرارگاه به الگوی نمونه‌ای برای کشور تبدیل شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: با توجه به خلا مدیریتی که پیش آمده به این نتیجه رسیدیم که لازم است فردی بومی، فرهنگی و آشنا به فرهنگ اصفهان در راس مدیریت اداره کل فرهنگ قرار بگیرد تا مسیر فرهنگی استان را با کمترین هزینه ناشی از جا به جایی به سمت تعالی هدایت کند.

وی اضافه کرد: با توجه به تجربیات زیاد قطبی در حوزه فرهنگ امیدواریم پشتوانه فرهنگی قوی در استان ایجاد کند و ما نیز با تمام توان از وی حمایت می‌کنیم تا با همیاری یکدیگر گام‌های بلندی در راستای پیشرفت فرهنگی استان برداریم.

انتهای پیام/63008/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول