اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دامغان:

فرهنگ استفاده کاربردی از آیات قرآن در زندگی توسعه یابد

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان گفت: فرهنگ استفاده کاربردی از آیات قرآن و حدیث در زندگی روزمره انسان باید توسعه یابد.

فرهنگ استفاده کاربردی از آیات قرآن در زندگی توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمد مطلبی‌نژاد ‌در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش‏آموزی مرحله استانی در دامغان اظهار داشت: با مراجعه به این کتاب آسمانی، حقیقت دنیا و آخرت و رابطه خود با خدا و انسان‌های جامعه را می‌توان دریافت.

وی افزود: قرآن، کتاب تدبیر و اندیشیدن و همان نوشتار عمل است و باید دستورالعمل‌های قرآن در اعمال و کردار مسلمانان ظاهر شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان تصریح کرد: توسعه و فرهنگ استفاده کاربردی از آیات قرآن و حدیث در زندگی روزمره ما تاثیرات فراوانی دارد و انسان را با مفاهیم والای قرآنی آشنا ساخته و آینده او را می‏سازد.

مطلبی‌نژاد، یکی از برنامه‌های جذب در بسیج را پرداختن به طرح انس با قرآن دانست و افزود: ترویج فرهنگ تلاوت قرآن و فضاسازی دینی در سطح جامعه و برگزاری مسابقات قرآنی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی گفت: ایجاد زمینه انس هر چه بیشتر با قرآن باعث تقویت شور و انگیزه در میان اعضای بسیج می‌شود و  ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق هویت دینی را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان؛ این مسابقات استانی با حضور برگزیدگان دوره مقدماتی که 13 نفر از دانش‌آموزان شهرستان دامغان بودند، در مقاطع راهنمایی و دبیرستان برگزار شد.

دانش‌آموزان استان سمنان در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم و عترت با یکدیگر به رقابت پرداختند که محمد نورمحمدی در رشته قرائت و مهسا مقدسی در رشته عترت از دامغان رتبه‌های اول استانی را از آن خود کردند و به یازدهمین دوره مسابقات کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/2249/‌ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول