اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از نیمه اسفند

طرح نظارتی ویژه نوروز 92 در سیاهکل اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سیاهکل گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز 92 از نیمه اسفند جاری در سیاهکل اجرایی می‌شود.

طرح نظارتی ویژه نوروز 92 در سیاهکل اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، محمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از تاریخ 15 اسفند جاری تا 25 فروردین سال 92 در سیاهکل خبر داد.

به گفته وی، در این طرح بالغ بر 20 نفر از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و ناظران افتخاری با همکاری تعزیرات حکومتی سیاهکل، اقدام به بازرسی از سردخانه‌ها، انبارهای نگهداری کالا، واحدهای صنفی و تولیدی، دفاتر آژانس‌های مسافرتی و خدمات حمل و نقل بین شهری، میادین میوه و تره‌بار و ... می‌کنند و برخورد لازم را با متخلفان احتمالی صورت می‌دهند.

این مسئول، هدف اصلی از اجرای طرح نظارتی را اطمینان از نبود کمبود عرضه کالا، سهولت تامین مایحتاج عمومی توسط مردم و مقابله با تخلفات به‌ویژه گرانفروشی و احتکار ذکر کرد.

وی درباره برپایی نمایشگاه‌های بهاره در سیاهکل، اذعان کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در سیاهکل در حال اجرا بوده و امیدواریم این امر محقق شود.

قلی‌پور اضافه کرد: در حوزه اصناف تاکنون 30 واحد صنفی سیاهکل برای برگزاری فروش‌های فوق‌العاده اعلام آمادگی کرده‌اند و حاضر هستند کالای خود را با تخفیف 10 درصدی برای شهروندان این شهرستان عرضه کنند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی فروش فوق‌العاده با نصب پرده و پلاکارد در ایام پایانی سال صورت می‌گیرد، از توزیع مقدار 14 تن پرتقال و 10 تن سیب شب عید با نرخ مصوب دولتی در سیاهکل خبر داد و یادآور شد: این مقدار میوه در ایام پایانی سال در مکان‌های مورد نظر توزیع می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سیاهکل توزیع کالای پرمصرف ایام نوروز شامل برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و مرغ را از دیگر برنامه‌های تنظیم بازار در سیاهکل ذکر کرد و افزود: توزیع این اقلام با هدف تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها با نرخ مصوب دولتی در سطح شهرستان انجام می‌شود.

وی از حضور بازرسان اداره مذکور و مجمع امور صنفی به صورت کشیک در ایام تعطیلات نوروز در محل کار خود خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه 124 ستاد خبری این اداره و یا واحد بازرسی مجمع امور صنفی سیاهکل اعلام کنند.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول