اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پردیس شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان فارس:

نیمی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان معلم هستند

خبرگزاری فارس: رئیس پردیس شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان فارس گفت: بیش از نیمی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان معلم هستند.

نیمی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان معلم هستند

علی افسری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز از تحصیل بیش از 2 هزار و 100دانشجو در 16 رشته در مقطع کارشناسی در پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان خبر داد و اظهار داشت: بیش از یک‌هزار دانشجو پس از اخذ دیپلم وارد این دانشگاه شده‌اند و مابقی نیز معلمانی هستند که در حین اشتغال به ارتقای سطح تحصیل خود پرداخته‌اند.

رئیس پردیس شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان فارس با بیان اینکه تمام دانشجویان این دانشگاه به استخدام آموزش و پرورش درمی‌آیند، ابراز داشت: این دانشجویان در حین تحصیل نیز از مزایا و حقوق متناسب برخوردار هستند.

وی افزود: ارتقای جایگاه مراکز تربیت معلم از منویات مقام معظم رهبری بود که با تاسیس این دانشگاه در حال تحقق است.

این مسئول ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برای تربیت و توانمند‌سازی نیروهای مورد نیاز آن تاسیس و راه‌اندازی شده است.

رئیس پردیس شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان فارس با اعلام اینکه تاسیس این دانشگاه در دی ماه سال 90 در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب و برای اجرایی شدن به وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد، بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان فارس در بهمن ماه سال جاری کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

وی تصریح کرد: تولید علم نافع و سودمند مورد نیاز فرایند تعلیم و تربیت، از ویژگی‌های بارزی به شمار می‌رود که این دانشگاه را از سایر مراکز آموزش عالی کشور متمایز کرده است.

افسری خاطرنشان کرد: فرایند و محتوای آموزشی این دانشگاه بر محور تربیت دانشجویان برای فعالیت در آموزش و پرورش تدوین شده که در آن سعی می‌شود با ایجاد برنامه‌های کارورزی ضمن کسب و اخذ دانش و تجربه در دانشجو معلمان به کاربست آن در فرایند تعلیم و تربیت نیز پرداخته شود.

رئیس پردیس شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان فارس همچنین از راه‌اندازی مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا در سال‌های آینده درصورت ایجاد بسترهای مناسب خبر داد.

انتهای پیام/ 2448/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول