اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان مطرح کرد

اشباع کامل بازار کرمان / نمایشگاه‌ها مرکز عرضه اقلام درجه پایین

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: بازار کرمان به طور کامل اشباع است، اما عده‌ای سعی در تخریب بازار و بازاریان دارند.

اشباع کامل بازار کرمان / نمایشگاه‌ها مرکز عرضه اقلام درجه پایین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان اسماعیل نجار در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان با اشاره به توزیع نامحدود کالاهای اساسی مردم در دو ماه اخیر توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اظهار داشت: بازار کرمان به طور کامل اشباع است، اما عده‌ای سعی در تخریب بازار و بازاریان دارند.

وی با بیان اینکه با اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح مردم را از اقدامات انجام شده و موجودی ذخایر کالاهای انبار شده در استان آگاه کنید، تصریح کرد: رسانه‌های گروهی، صاحبان تریبون، ائمه جمعه و جماعات و همه مسئولان مرتبط باید اهتمام وی‍ژه‌ای در اطلاع‌رسانی انجام دهند.

استاندار کرمان حرص و ولع ایجاد شده در بین مردم را کاذب عنوان کرد و افزود: تمام کالاهای اساسی مردم در کشور تهیه و ذخیره‌سازی شده است و مردم از انبار کالا در منازل خودداری کنند.

وی با اشاره به توزیع حدود 14 هزار و 500 تن برنج در استان طی دو ماه گذشته خاطر نشان کرد: با این همه شاهد صف‌های طولانی در خرید برنج هستیم که فقط زمینه‌سازی سوء‌استفاده دلالان را ایجاد می‌کند.

مقام عالی دولت در استان خواستار زمینه‌سازی هر چه سریعتر فضای آرامش روانی توسط مسئولان مربوطه و رسانه‌ها شد و گفت:‌ جو کاذب ایجاد شده ناشی از حرص و ولع کاذب در میان مردم همسویی با اهداف پلید دشمنان است.

وی در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در استان اظهار داشت: نمایشگاه‌های ایجاد شده باید مرکز عرضه کالاهای اساسی مردم باشد و از ایجاد هزینه‌های اضافی برای مردم خودداری شود.

نجار با انتقاد از نحوه برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم در سطح کشور و استان بیان داشت: نمایشگاه‌ها مرکز عرضه اقلام درجه پایین وارداتی شده تا عرضه مستقیم کالا و این موضوع خود سبب هدررفت نقدینگی مردم می‌شود.

تکلوزاده معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان نیز با تاکید بر ایجاد آرامش و بیان واقعیت‌ها به مردم گفت: هیچ کمبودی در زمینه ذخیره‌سازی کالا در استان وجود نداشته و دولت نیز از نظر عرضه کالا مشکلی ندارد.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد جو نارضایتی در جامعه است تا با توجه به تقاضای مردم در ایام پایانی سال در زمان انتخابات بهره‌برداری لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول